Mitäs nyt, rasistit? :D

  • Viestiketjun aloittaja hkhk
  • Ensimmäinen viesti
totuusmies
[QUOTE="Jep";30334655]Pitäisikö vaikuttaa johonkin? Neekeri on neekeri vaikka voissa paistais.[/QUOTE] Itse asiassa "neekeri" on sana joka juontaa juurensa sanasta "negro" joka tarkoittaa tummaa. Neekeri itsessään ei ole ihminen vaan nykyään rasistien (huom, tämäkin vain sana!) käyttämä nimitys kuvaamaan tiettyä ihmisryhmää.

Ootko Pers-U?
 
Lisäys
[QUOTE="Jep";30334655]Pitäisikö vaikuttaa johonkin? Neekeri on neekeri vaikka voissa paistais.[/QUOTE]

Idootti on idiootti, vaikka voissa paistaisi. Ota nyt se peili käteesi :)
 
"jjh"
[QUOTE="Jep";30334655]Pitäisikö vaikuttaa johonkin? Neekeri on neekeri vaikka voissa paistais.[/QUOTE]

Miten näitä voisi moittia saatui loukata, kun ne tekevät sen itse näin täydellisesti? Toki ymmärtämättä asiaa, mutta kuitenkin. :D
 
vierass
Tekopyhää kun kansa väittää olevansa huolissaan nuorten pahoinvoinnista ja syrjäytymisestä. Nämä huolestuneet eivät kuitenkaan haluakaan auttaa kaikkia nuoria.
 
"jjh"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30334663:
no tuo lausunto varmaan poistaa ongelman.
Ongelman, josta ehdittiin tehdä mm. täällä höpölässä ja muuallakin netissa ihan jotain muuta, kuin se sitten todellisuudessa olikaan. Oletteko nyt ylpeitä itsestänne? :D
 
vvieras.
Olipas hyvä kiteytys tuo "Tämä on tietynlaista äänenkäyttöä, vaikka se on täysin ääliömäistä, niin se on äänenkäyttöä. Tämä on jollain sairaalla tavalla tietynlaista kommunikointia, jonkin hakemista: huomion, oman viitekehyksen, pseudoheimon hyväksynnän hakemista, hierarkiassa kipuamista"
 
rdhd
No ei tietenkään ole yhtä isoa jengiä, vaan useampia pienempiä, jotka kilpailevat toisiaan vastaan. Mikä jengi pahoinpitelee eniten viattomia kantasuomalaisia lapsia, naisia ja vanhuksia. Se pääsee tiettyyn asemaan.
 
[QUOTE="jjh";30334667]Ongelman, josta ehdittiin tehdä mm. täällä höpölässä ja muuallakin netissa ihan jotain muuta, kuin se sitten todellisuudessa olikaan. Oletteko nyt ylpeitä itsestänne? :D[/QUOTE]

mä mitään tehny.
 
Pin
Ok olen ilmeisesti lukihäiriöinen, kun ole koko ajan kuvitellutkin, että kyseessä on pienempiä porukoita jotka kommunikoivat netin kautta toistensa kanssa. Toimivat ympäri Helsinkiä, Espoota ja Vantaata. Eniten Helsingissä.
 
Pin
Niin ja että ovat suurin osa ulkomaalaistaustaisia (eli voi hyvin olla Suomessa syntynyt tällöin). Ainakin niillä joita joku mies kävi jututtamassa, oli ihan selkeitä rasistisia ajatuksia tekojensa taustalla. Eli hakataan ne valkoiset elukat vai miten ne sanat nyt menikään... Korjatkaa jos olen nyt väärässä?
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä hyvä;30334713:
70 henkilöä ei siis olekkaan pahoinpidelty eikä mitään ole sattunut jep jep
Missä tuossa niin sanottiin? Ennemmin tuossa vihjattiin siihen että tämä on vain jäävuoren huippu joka sattui tulemaan julkisuuteen.
 

Yhteistyössä