Katujengit myös suomalaisia.

"supi"
"Venäjällä uusnatsista Occupy pedophilia -ryhmää johtanut Maksim Markintsevitsh tuomittiin viime viikolla viideksi vuodeksi vankileirille.
Ryhmä käytti uhriensa houkuttelemiseen tekaistuja ilmoituksia paikallisilla deittisivustoilla. Ilmoituksissa esitettiin kyseessä olevan teini-ikäisiä poikia, jotka etsivät seuraa. Teini-ikäisten uhrien saapuessa tapaamiseen, paikalla olikin Markintsevitsh ja muita ryhmän jäseniä. Uhreja nöyryytettiin eri tavoin ja pahoinpideltiin, tapahtumat videoitiin.
Ryhmä jahtasi ja pahoinpiteli myös siirtotyöläisiä ja pedofiilejä.
Moskovalainen tuomioistuin langetti tuomion etnisen vihan lietsomisesta ja ihmisarvon halventamisesta.
Aiheesta uutisoi Iltalehti."


http://blog.qruiser.com/qx.fi/210868/homoja-jahdannut-sai-tuomion-venajalla
 
"supi"
"Naisiin kohdistuva väkivalta yleisintä Argentiinassa ja Brasiliassa - kuolemaan johtava Venäjällä"

http://www.stat.fi/tup/tietoaika/tilaajat/ta_10_01_naisvakiv.html
 
"supi"
"Rasististen väkivallantekojen määrä on puolittunut Venäjällä alkuvuonna viime vuoteen verrattuna. Tammi-huhtikuussa Venäjällä surmattiin 15 ihmistä ja 103 loukkaantui rasistisissa hyökkäyksissä, kertoo väkivaltaa tilastoiva SOVA-järjestö.

Viime vuonna samaan aikaan 30 ihmistä sai surmansa ja 149 loukkaantui. SOVA ei arvioinut rasistisen väkivallan laantumisen syitä. Ihmisoikeusjärjestöjen mukaan väkivallan väheneminen johtuu hallituksen aiempaa jyrkemmästä suhtautumisesta rasistisiin väkivallantekoihin.

Rasististen hyökkäysten kohteena ovat Venäjällä useimmiten lähialueen muslimimaista muuttaneet työntekijät. Tekijät ovat enimmäkseen venäläisiä nationalisteja."

http://takku.net/forum/viewtopic.php?showtopic=6120
 
"supi"
"A group of racist skinheads who carried out 18 brutal murders in Russia's capital Moscow have been sentenced to jail terms of between six and 20 years.

The gang of seven targeted non-Slavic migrants in the city between August 2006 and October 2007.

Many of the attackers were minors at the time. Besides killing 18 people, they also tried to murder another 12, the court heard.

The group posted video of some of their crimes on the internet.

The heaviest jail term was handed to Roman Kuzin, who received 20 years in jail.

The two alleged ringleaders of the group, Artur Ryno and Pavel Skachevsky, were given 10-year sentences in a penal colony.

Their sentences were the longest they could have received, as they were minors at the time.

Four other members of the group received jail sentences of between six and 12 years.

Plagued by attacks

The prosecution argued that the defendants had formed an organised group with the aim of murdering migrants from Asian and Caucasian regions of the former Soviet Union.

In other words, they targeted people who did not look white, or Slavic, the BBC's James Rodgers in Moscow said.

Even in a city frequently the scene of racist violence, this gang's crimes stood out, our correspondent said.

Russia has been plagued by a series of racially motivated attacks, some of them fatal, in recent years.

Between January and October this year 113 people were killed in racist attacks in Russia and 340 were wounded, according to the Moscow Human Rights Bureau."

http://takku.net/forum/viewtopic.php?forum=42&showtopic=3774
 
Just juuu
Jos sä olet Suomen kansalainen niin sä olet silloin myös suomalainen. Voit olla samalla virolainenkin, mutta tuo outo jauhaminen jostain neljäsosa-suomalaisuudesta ei pidä paikkaansa kuin etnisyyden osalta. Olet suomalainen. Aiemmin maahanmuuttaja, mutta nyt suomalainen.
Milanna on kansalaisuudeltansa mm. suomalainen, mutta edelleen maahanmuuttaja. Itsekin olen sekä suomalainen niin etnisyydeltäni että kansalaisuudeltani sekä myös maahanmuuttaja, mutten Suomessa. Kun hankin nykyisen kotimaani kansalaisuuden, ei se vie maahanmuuttajuuttani minnekään, vaan se säilyy.
 
Jos sä olet Suomen kansalainen niin sä olet silloin myös suomalainen. Voit olla samalla virolainenkin, mutta tuo outo jauhaminen jostain neljäsosa-suomalaisuudesta ei pidä paikkaansa kuin etnisyyden osalta. Olet suomalainen. Aiemmin maahanmuuttaja, mutta nyt suomalainen.
Miten se tähän liity? Vaikka kiinalainen? o_O Niin ja on mulla sekä Suomen kansalaisuus että Viron niin kumpi sitten jos on kaksoiskansalaisuus? Mutta itseä en pidä suomalaiselta enkä virolaiselta.
 
Miten niin?
Milannalta aika outoa ulkokultaisesti haukkua suomalaisena suomalaisia jostain suomalaisille tyypillisestä...
Miten se on muka outoa? Asun itse ulkomailla, ja haukun Suomea ja suomalaisia jatkuvasti. Se, että on suomalainen ei automaattisesti tarkoita sitä, että on aivopesty uskomaan kaikkea suomalaisuuden ja Suomen hohdokkuutta, ja rakastaa sokeasti "isänmaataan". Jotkut kun osaavat ajatella omillakin aivoillansa. Itse en ainakaan pidä Suomesta valtiona, ja suurin osa suomalaisista on mielestäni vastenmielistä porukkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Milanna85
miten on
Miten se tähän liity? Vaikka kiinalainen? o_O Niin ja on mulla sekä Suomen kansalaisuus että Viron niin kumpi sitten jos on kaksoiskansalaisuus? Mutta itseä en pidä suomalaiselta enkä virolaiselta.
Kyllä sä olet suomalainen jos asut Suomessa ja sinulla on kansalaisuus. Vai oletko mielestäsi kenties venäläinen?

Just juulle: viesti karkasi, piti kirjoittaa virolainen maahanmuuttaja.
 
Miten se on muka outoa? Asun itse ulkomailla, ja haukun Suomea ja suomalaisia jatkuvasti. Se, että on suomalainen ei automaattisesti tarkoita sitä, että on aivopesty uskomaan kaikkea suomalaisuuden ja Suomen hohdokkuutta, ja rakastaa sokeasti "isänmaataan". Jotkut kun osaavat ajatella omillakin aivoillansa. Itse en ainakaan pidä Suomesta valtiona, ja suurin osa suomalaisista on mielestäni vastenmielistä porukkaa.
Niinpä, täysin sama mieltä. En tajua miksi jos täällä asuu niin kaikista pakko tykätä. Mua monet asiat tökki täällä niin paljon ettei hermot välillä kestää. Ei se silti tarkoittaa että inhoan suomalaisia tai olen joku rasisti, kun en ikinä ollutkaan se. Mua tökki monet asiat Virossakin niin että mieli tekis keskisormi näyttää, monissa muissakin maissa jotkut asiat tökki minua. On kai aika norm.
 
"supi"
"Kansanedustaja James Hirvisaari (m11) syyttää poliisia maahanmuuttajien rikosten peittelystä. Hän penää kirjallisessa kysymyksessään hallitukselle, vaikeneeko poliisi maahanmuuttajajengien kantaväestöön kohdistamista raaoista pahoinpitelyistä siksi, että poliisin tiedotusohjeissa käsketään peittelemään näitä rikoksia.

- Miksi Suomen poliisi ei suojele suomalaisia lapsia ja nuoria?

Hirvisaaren mukaan pääkaupunkiseudulla on jo kuukausien ajan riehunut pääosin maahanmuuttajataustaisista nuorista koostuva jengi, joka on kohdistanut raakoja väkivallantekoja pääosin suomalaisiin nuoriin. Lehtitietojen mukaan kyseessä on ainakin 70 pahoinpitelyä.

- Mallia on otettu etnisten jengien muuallakin maailmassa suosimasta knockout-pelistä, jossa saa pisteitä, jos tiputtaa uhrin yhdellä lyönnillä tai potkulla. Lisäpisteitä saa siitä, jos uhri on mahdollisimman heikko ja arka.

- Poliisi ei ole kuitenkaan missään vaiheessa tiedottanut, että kyseiset ryöstäjät ja pahoinpitelijät ovat maahanmuuttajataustaisia ja että he kohdistavat rikoksensa nimenomaan kantaväestöön kuuluviin lapsiin ja nuoriin. Ilmeisesti poliisi ei olisi vieläkään tiedottanut asiasta mitään, jollei tieto olisi vuotanut julkisuuteen muuta kautta."

http://www.hameenkaiku.fi/viikko-hame/alueuutiset/vh-lahti/24631-edustaja-hirvisaari-poliisi-peittelee-maahanmuuttajien-rikoksia
 

Yhteistyössä