osaan tehä niitäkin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30328383:Ja valkosipulietanat maistuis myös .
Sie joudut tosiaan kohta kokkaamaan miulleosaan tehä niitäkin :wave:
vähänkö ne on hyviä
Se on se Irma varmaan joka taas imuttelee Masaa aamuyön tunneille |O.Öitä :wave:
Sano sille masalle sitten, että vois tulla tänne vähän aiemmin kuin kolmelta.
Joo, on se kumma ettei se Irma tajua että joidenkin täytyis nukkuakin!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30328398:Se on se Irma varmaan joka taas imuttelee Masaa aamuyön tunneille |O.
Itsekäs Irma |OJoo, on se kumma ettei se Irma tajua että joidenkin täytyis nukkuakin!
etupalaksi etanat ja pääruuaksi hirvikäristysAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30328395:Sie joudut tosiaan kohta kokkaamaan miulle
ei nähä tommosesta ihkusesta silmänurkastaMulla on tylsää, joten saatte vilauksen mun silmistä . Älkää nähkö painajaisia.
Kuulostaa ihan suunnitelmalta .etupalaksi etanat ja pääruuaksi hirvikäristys
sää saat tehä kiilaruuan
Katoppas. Niin näkyikin. Sie oot nappisilmä :heart:.Haha, hieno puolikas silmä . Näkyy ihan ne molemmat jos sitä klikkaa.
Kerro heti tarkemmin .Vähänkö mää oon kaikin puolin onnellinen muikkeli!
Hirvikäristys kynttiläpedillä. Vai olisko ne lihat käristetty sen kynttilän avulla?Ehkä se vois niistä hirvenlihoista valmistaa ite kynttiläillallisen?
:ashamed: aaawww kiitosAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30328418:Katoppas. Niin näkyikin. Sie oot nappisilmä :heart:.
käyhän se niinkin jos on sopevan kiihkeä leidi minkä seurassa voi odotella käristyksen kypsymistäHirvikäristys kynttiläpedillä. Vai olisko ne lihat käristetty sen kynttilän avulla?
Niin, siinä odottelun lomassa voi sit puuhailla kaikkea muuta, niin menee aika nopeammin :saint:käyhän se niinkin jos on sopevan kiihkeä leidi minkä seurassa voi odotella käristyksen kypsymistä
No mulla on ihanat vanhemmat, ihanat isovanhemmat, ihania ystäviä, maailman paras poika, ja tän vielä vuoden puolella on odotettavissa isoja ja kivoja elämänmuutoksia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30328419:Kerro heti tarkemmin .
Mitä muutoksia? Kerro heti lisää .No mulla on ihanat vanhemmat, ihanat isovanhemmat, ihania ystäviä, maailman paras poika, ja tän vielä vuoden puolella on odotettavissa isoja ja kivoja elämänmuutoksia.
Se mr. tsadilainenki on vieläki aika ihku tapaus. Se on jo ihan tuitui-kamaa :heart: