huomenna oon tsadissa hotellissa yötä :attn:no herra on hyvä ja hankkii sen|O
huomenna oon tsadissa hotellissa yötä :attn:no herra on hyvä ja hankkii sen|O
no annappa koordinaatit niin tulen....monta kertaahuomenna oon tsadissa hotellissa yötä :attn:
jos otettas lasilliset ensin ennenkuin vetäydytään lemmenpesäämme?no annappa koordinaatit niin tulen....monta kertaa
:wave:Aijaa, mua ei moikata :'(
mää niin helpolla......jos otettas lasilliset ensin ennenkuin vetäydytään lemmenpesäämme?
Ehkä se vois niistä hirvenlihoista valmistaa ite kynttiläillallisen?mää niin helpolla......
saat tarjota illallisenkin
juur näin, mää kokkaan paremmin kuin keskimääränen ravintoloitsijaEhkä se vois niistä hirvenlihoista valmistaa ite kynttiläillallisen?
mitähän mää osaisin laittaa että se kelpais, muistelen että yinksulla on aika monta nounoutakäy se niinkin
mulla kun ei ole tynnyriä niin ruukaan työntää mopon olkkariin ja kattoa länkkärit sen selästäJahas. Länkkäri alkaa justiinsa.
Tarttee vissiin kiivetä satuloidun tynnyrin päälle ja laittaa stetsoni päähän.
pottumuusii kera moosen ja puolilasia punkkuamitähän mää osaisin laittaa että se kelpais, muistelen että yinksulla on aika monta nounouta
Mulle voi tuoda kaikki jämät tai sellaset mitkä ei maistu, kun oon muutenkin lihotuskuurilla . Ei mee hukkaan!mitähän mää osaisin laittaa että se kelpais, muistelen että yinksulla on aika monta nounouta
käykö käristys?pottumuusii kera moosen ja puolipullua punkkua
kuulostaa hyvältä,se sopiikäykö käristys?
no sepäs sattu, käristys on mun lempiruoka ja jos saa sanoa niin osaan tehä aika hyvänkuulostaa hyvältä,se sopii
luotinkin siihenno sepäs sattu, käristys on mun lempiruoka ja jos saa sanoa niin osaan tehä aika hyvän
tottahan toki mää sulle voin tehä savukallaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30328366:Savukalaa se pitäisi olla
Öitä :wave:Ai niin ja :kiss: ja öitä!