The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei tässä kaupungissa oo yhtään mitään. Autoliikkeitä kyllä mut kaikki myy uutta/liian kallista tai sitten ikivanhoja puhkiajettuja. Ei kiitos.
Yks auto koeajettiin mutta ei.
Pitää siis miettiä aletaanko seuraavaks kysellä yksityisiltä vai ootellaanko että liikkeeseen tulee jotain varteenotettavaa.
Me katseltiin naapurikunnan autoliikkeen vaihtoehtoja ja sieltä tuotiin auto koeajoon meille ja myyjä kävi vielä erikseen parin viikon kuluttua tekemässä paperit kun päätettiin ostaa. Liike josta moista palvelua sai oli wetteri.
 
IhQ
Me katseltiin naapurikunnan autoliikkeen vaihtoehtoja ja sieltä tuotiin auto koeajoon meille ja myyjä kävi vielä erikseen parin viikon kuluttua tekemässä paperit kun päätettiin ostaa. Liike josta moista palvelua sai oli wetteri.
Mie en tiiä miten täälläpäin toimii tommonen, missä tai toimiiko ollenkaan.
Netistä ku oon kattellu niin siin on seassa kyl tästä lähiympäristöstäkin autoja muttei siltikään mitään kivaa.
 
:wave:

Iltaa ketjuun, kohta pitäis mennä värjäileen hiukset kunhan vaan pienet rauhottuu petiin. Mulla on alkanu tulee harmaita hiuksia :'(

Ja yhtään ei vaikuta se, kun koululta tuli tänään viestiä, että mun 12.5v oli huudellu yhdelle toiselle pojalle ihonvärin mukaan... oli tullut neekeriä ja lakupekkaa.. muutenkin sillä jo kuraattorille aika, kun koulunkäynti ei enää nappaa. Mä en enää tied mitä mä teen tuon pojan kanssa. : /
Hävettää vaan niin hitosti, et näinkö hyvin oon osannu tuon pojan kasvattaa :ashamed:
 
:wave:

Ai tällänen ulkoasu...aika tylsä. Eikä edes uusia hymiöitä...no saahan niitä muutenkin että ei sinänsä haittaa.

Oli raskas päivä,onneks pahin jo takanapäin.
Kauppamieskin tuli vastaan..ajattelin et käyn eri kaupassa kun normaalisti ja eikö hitsi se tyyppi ollut siellä(kin). Eka ajatus mikä itelle tuli et se luulee et oon seurannut sitä...
 
Nii, no sitä tässä kai nyt seuraavaks..niistä vaan ei tiiä miten paljon ne jauhaa jaskaa.
Vaikka jos huoltokirja on niin kai ne huollot yms. sinne pitää todenmukaisesti laittaa?
Ja tuolla pudjetilla jopa hyvissä yksilöissä on vikoja. Kuluvat osat pitää silloin tällöin vaihtaa ja se tulee eteen joka autossa, vanhemmassa Vähän nopeammin. Niin, että jos on joku nivelen tai muun hilavitkuttimen vaihtoa, niin kauppaa ei tarvii semmosen takia jättää tekemättä. No, sitten on niitä kalliimpia remppoja joita voi tinkiä vaikka hinnasta pois.
 
IhQ
Ja tuolla pudjetilla jopa hyvissä yksilöissä on vikoja. Kuluvat osat pitää silloin tällöin vaihtaa ja se tulee eteen joka autossa, vanhemmassa Vähän nopeammin. Niin, että jos on joku nivelen tai muun hilavitkuttimen vaihtoa, niin kauppaa ei tarvii semmosen takia jättää tekemättä. No, sitten on niitä kalliimpia remppoja joita voi tinkiä vaikka hinnasta pois.
Kyl mie tiiän että osia pitää vaihtaa ihan joka autoon joskus.:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä