The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta :hug:

Nukuin koko yön heräämättä, toki vähän outoja unia tuli taas nähdyksi, mutta se on multa ihan normaalia. Vielä ois unettanu, mutta pakko oli nousta, ku pitää lähteä p****ilääkärille. Se on hammaslääkärin jälkeen ehkä vastenmielisintä touhua mitä tiedän...
 
Mäkin oon hengissä, oli mukava mieslääkäri :) Tosin mulla on joku iso kysta (5,5cm halkasijaltaan) vasemmassa munasarjassa, sitä onko se hyvälaatunen, on vaikee sanoa, mutta luultavasti vaan ihan normi, joka mahdollisesti puhkeaa itestään jossain kohti, tai sitte ei. Laitto mulle kuitenki lähetteen tarkempiin tutkimuksiin naistenpolille. Sitä aikaa ny sit ootellaan tässä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30326948:
Mäkin oon hengissä, oli mukava mieslääkäri :) Tosin mulla on joku iso kysta (5,5cm halkasijaltaan) vasemmassa munasarjassa, sitä onko se hyvälaatunen, on vaikee sanoa, mutta luultavasti vaan ihan normi, joka mahdollisesti puhkeaa itestään jossain kohti, tai sitte ei. Laitto mulle kuitenki lähetteen tarkempiin tutkimuksiin naistenpolille. Sitä aikaa ny sit ootellaan tässä....
Eikö se oo yhtään kipeä?
 
Ei hammaslääkärit tyhmiä ole. Kyl he maksavat asiakkaat yleensä jättävät henkiin.
Käyn kunnallisessa.. Niille juoksee palkka, vaikka joku sen pari kymppiä jättää maksamatta..

Naurattaa kun eräs ystäväni rääkyi lääkärille että teet kuten minä käsken, minähän sun palkkasi maksan.. Joo, no melkein..Erikoislääkäri saa palkkaa jotain kuusi tonnia kuussa ja hänen luona käynti maksaa potilaalle polimaksun verran.. :LOL:
 
Plääh, pitäis siirtää hammaslääkäriaikaa, kun mulla on samaan aikaan omalääkäri, eikä netissä pysty siirtämään aikaa. Kait se pittää muistaa soittaa ja siirtää. :kieh:
 
IhQ
Ei tässä kaupungissa oo yhtään mitään. Autoliikkeitä kyllä mut kaikki myy uutta/liian kallista tai sitten ikivanhoja puhkiajettuja. Ei kiitos.
Yks auto koeajettiin mutta ei.
Pitää siis miettiä aletaanko seuraavaks kysellä yksityisiltä vai ootellaanko että liikkeeseen tulee jotain varteenotettavaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä