Jos yheltä puuttuu käytöstavat niin ei kai sen takia kannata kaikkia rankaista.Itse lähetin kerran tuollasessa keräyksessä jollekkin perheelle uudet vauvantossut. Perheen äidiltä kyllä tuli ilmoni jälkeen n. muutamassa minuutissa omat yhteystiedot ja pieni luritus perheen tilanteesta. Lähetin tossut, mutta kiitosta sähköpostin kautta ei perhe sitten koskaan viitsinyt laittaa.... kumma
No en minä halua enää tuntemattomille lähettää, kun tuollainen käytös kielii vähän siitäkin että ehkä ei kuitenkaan ole ollut kovin kummoinen tarve. Normaali ihminen oikeassa hädässä kyllä kiittää.Jos yheltä puuttuu käytöstavat niin ei kai sen takia kannata kaikkia rankaista.
Anna kun arvaan, se oli tietysti joku typerä moukkamainen suomalaisperhe? Venäläiset ja virolaiset osaavat lahjatkin ottaa vastaan niin paljon sivistyneemminKerran autoin ja sain kakkan niskaan . Kuulemma mitä helvettiä, miksi mä ruokaa laitoin heille kans, ei heillä ihan noin huonosti menee
piti sitten ihan rekisteröityä niin sujuu helpommin se yhteystietojen vaihto tätä kerjäystä vartenOn tosi ihanaa että on ihmisiä jotka haluaa autaa vähävaraisia perheitä varsinkin näin joulun alla kun sitä rahan menoo tuppaa olemaan,itsekkin tällä hetkellä mietin miten selvitään joulusta kun sitä rahaa ei ole yhtää ylimäärästä ja kyllä kaikki avustuskset kyselen ja ilolla otetaan vastaan(seurakunta,sossu) ja kiitollisia ollaan jos jostain ees pieni ruoka apu tulisi.'
Eräs tuttavani kertoi, kuinka eräs venäläispariskunta oli kerjännyt vaatteita ja kun oli saanut, hän oli nähnyt kuinka halvemmat meni roskiin ja vaan merkkivaatteet jäi.. ja tuskin menivät sinne minne niiden sanottiin menevän, jonnekin lastenkotiin.Anna kun arvaan, se oli tietysti joku typerä moukkamainen suomalaisperhe? Venäläiset ja virolaiset osaavat lahjatkin ottaa vastaan niin paljon sivistyneemmin