En minäkään. Mutta niska ja selkä ei kestä kovin painavaa reppua. :snotty:Mä en tykkää käsissä ja olkapäillä raahata painavaa laukkua. Onneksi on rinkka keksitty, jos on enempi tavaraa raahattavana.
Nyt on matkassa sopivan painoinen reppu.
En minäkään. Mutta niska ja selkä ei kestä kovin painavaa reppua. :snotty:Mä en tykkää käsissä ja olkapäillä raahata painavaa laukkua. Onneksi on rinkka keksitty, jos on enempi tavaraa raahattavana.
Vyötäröllä on jo tavaraa. Kulkee aina mukana.Tyyny vyötärölle narulla kiinni ja menoksi
Reppukin on hyvä. Jossain kohti, kun reppu täytyy uusia, niin käypä katselemassa Partioaitassa sellaisia päiväretkireppuja. Niissä on pehmustetut olkaimet ja tukivyö lantiolle. Näin koko repun paino ei ole olkapäiden ja selän varassa.En minäkään. Mutta niska ja selkä ei kestä kovin painavaa reppua. :snotty:
Nyt on matkassa sopivan painoinen reppu.
Vuosi sitten multa hävis melkein uusi reppu. Siis kotona. Tää vanha reppu on hieman liian pieni. Pitäs olla joku 40l reppu. Kattelen sieltä sitten kun olen ostamassa uutta.Reppukin on hyvä. Jossain kohti, kun reppu täytyy uusia, niin käypä katselemassa Partioaitassa sellaisia päiväretkireppuja. Niissä on pehmustetut olkaimet ja tukivyö lantiolle. Näin koko repun paino ei ole olkapäiden ja selän varassa.
Mirrit ovat kivoja. Harmi että olen allerginen.
Luovaa ongelmanratkaisua. Tykkään.Tyyny vyötärölle narulla kiinni ja menoksi
Mää renkutin tätä eilen monta kertaaPistetääs vähän jotakin metelipoppisdiipadaapailua.
Tää on aika kiva taustamusiikkirenkutus :Sima feat. Neon 2 - Tää on rakkautta - YouTube
Sen kun saisi pulloon yöpöydälle lurittelemaan.....ja tää Aaronin poika on sitten semmonen :heart:
Jonne Aaron - Yksin (virallinen musiikkivideo) - YouTube
...no vois se vaikka pullosta esiinkin kömpiäSen kun saisi pulloon yöpöydälle lurittelemaan..
Ihan yllättävän kiva biisi . Ekaa kertaa kun kuulin liikenteessä pärrätessäni, piti laittaa luukutukselle aivan :snotty:...kyllä kylänraitilla martat hiukan paheksuen kattoivat kun ohi menin...Mää renkutin tätä eilen monta kertaa
Mä tajusin eilen että tää on jonnen biisi...aivan ihana,tuntuu niin tutulta......ja tää Aaronin poika on sitten semmonen :heart:
Jonne Aaron - Yksin (virallinen musiikkivideo) - YouTube
Tota viisua kuuntelee kyllä monta kertaa ja ihan ajatuksenkin kanssa...kummasti se hiljentää ja koskettaa, oivallisesti on mies saanut siihen puserretuksi kouraisevaa kipeyttä ja sitä Suuren Tunteen Suolaa :heart:Mä tajusin eilen että tää on jonnen biisi...aivan ihana,tuntuu niin tutulta...
Pidä hauskaa ja isosti :wave:mutta nyt rehveille ,heippa :wave:
kaverin kanssa
Moi. Onko ollut ikävä?
No ei nämä ymmärrä hyvän päälle! Minä koitin lähteä oikein kauniit hyvästit kirjoitin, niin ei mitään reaktiota. Pöh, näille! Koko sakille! Paitsi toffeelle, joka edes painoi "tykkää"..Moi. Onko ollut ikävä?