The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vanha ja harmaa
Nuo vanhat nikit eivät ole kuulleetkaan mistään ruutiksesta eikä krutista. Eikä niitä varmaan kovin paljoa kiinostakkaan.
Pyykivät pöydän moisilla otuksilla. :D
 
IhQ
Ja huomenta.. voi prkl ku tähän aikaan jo pitää nousta la aamuna |O:kieh:

Miehel soi kello klo 5, siihen heräsin mutta sain nukahdettua vielä..no, sitten kuuden aikaan heräsin uudelleen eikä enää uni tullu. Alkoi niin paljon pyöriä muut päivän asiat mielessä.
 
IhQ
Katoin muuten just sen eilisen Vain elämää:n..
Jennin esitys oli vähän..miten sen nyt sanos. :snotty: Mutta se selitys jälkeenpäin selvitti kyllä sit mikä siinä oli ajatuksena.

Paula V., tykkäsin (ja hienoa että oli opetellu soittaa koneita), Ela tietty hyvä.

Veskun esitykselle en oikeen lämmenny. Minuu alkoi enempi itkettää ku näin muiden siel itkevän..semmonen oon ollu aina, myötätuntoitkijä.

Samuli oli ok, se tosin tuntuu tuolla vetävän kaiken samalla kaavalla..liekkö se sit sen se tyyli. En oo ko. henkilön musaa muuten kuunnellu.

Paula K., ihan ok.
 
Huomentaaa !!:wave:

Tuo ystävien tapaaminen saa aikaan päänsärkyä, liekö oisin allerkinen tai jotain... Ukkokulta tuli kotiin joskus viiden aikaan ja äsken kävi ihmettelemässä kuinka siistiä täällä on vaikka oli lauma akkoja syömässä ja juomassa
 
Mulla taas on nukkumiset menny **tuiksi. Täs on tullu lähinnä valvottua ja sit nukuttua miten sattuu.
Eilen sit syömäruoan päälle alkoi kertakaikkinen nukutus eikä ittensä pakottaminen valveillaoloon iltakymmeneen saakka onnistunut, vaan taju vaan lähti. Mukavaa herätä vähän ennen puoltayötä.

Mut rentoa aamua vietän minäkin. Tää on "en tosiaankaan tee yhtään mitään"- viikonloppu.
 
Sitä tulee joka viikko. Ja tuntuu että töihin meneminen 7.00 ei ole mun juttu. Aina hirveän väsynyt. Plus siihen että 1-2krt. viikossa on iltavuoro sekoittamassa pakkaa.
Kyllä uniapnea on mukavaa. :xmas:
 
Sumuista lauvantaiaamua :heart: :wave:

Se on kuulkaas pullataikina kohoamassa - ai että mä niin tykkään kardemumman tuoksusta! - ja aamukaffeetkin on jo juotu. Ipanat ottavat rennosti, mä ehkä vähemmän, kun puuhaa on taas enemmän kuin sallittua ja mieskin loistaa poissaolollaan, vaikka sentäs samoilla pituus- ja leveyskoordinaateilla vaikuttaakin mutta kuitenni liian kaukana tästä osoitteesta :snotty:

Mutta - selvitty on ennenkin!

Nyt sitten kohoamista odotellessa viihdytän teitä - :D on jälleen kuvitelmani kohdillaan - ja hieman myös puikottelenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie ja IhQ
Sumuista lauvantaiaamua :heart: :wave:

Se on kuulkaas pullataikina kohoamassa - ai että mä niin tykkään kardemumman tuoksusta! - ja aamukaffeetkin on jo juotu. Ipanat ottavat rennosti, mä ehkä vähemmän, kun puuhaa on taas enemmän kuin sallittua ja mieskin loistaa poissaolollaan, vaikka sentäs samoilla pituus- ja leveyskoordinaateilla vaikuttaakin mutta kuitenni liian kaukana tästä osoitteesta :snotty:

Mutta - selvitty on ennenkin!

Nyt sitten kohoamista odotellessa viihdytän teitä - :D on jälleen kuvitelmani kohdillaan - ja hieman myös puikottelenkin.
Sopii teemaan. Tänään on nimittäin Marttojen korvapuustipäivä. Elämä on parasta itse tehtynä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä