scorpparit:heart:kello herättää viideltä, joten hyviä öitä kaikille.
Scorpions - No One Like You - YouTube
Menit jo varmaan mutta öitä
scorpparit:heart:kello herättää viideltä, joten hyviä öitä kaikille.
Scorpions - No One Like You - YouTube
Justhan tuo sanoi, että töireissu on ohi ja hyppää koneeseen.Eiks ruutis tullut jo takasin?
Mua ainakin alko enemmänkin pelottaa noi villiintyneet naiset, ajattelin pysyä kaukana niistä :xmas:Justhan tuo sanoi, että töireissu on ohi ja hyppää koneeseen.
Palstamammat hoksas, että nyt voi riehaantua hetkeksi.
Minäkin perhana nukuin.
Liian vähän kun on uroksia paikalla, niin naaraat villiintyy.
Tossa on selittelyn makua. Mä en usko sattumiin.Nuo vanhat nikit eivät ole kuulleetkaan mistään ruutiksesta eikä krutista. Eikä niitä varmaan kovin paljoa kiinostakkaan.
Pyykivät pöydän moisilla otuksilla.
Vois toki luulla, et sinäkin olet Nukkumasan mustalla listalla.Huomenta. Osaako joku sanoa että miksi herään viikonloppuisin ilman herätyskelloja yms.?
Kun ois saanu nukkua vaikka kuinka pitkään..
No en sinne oo menossakaan, mieskin on töissä niin turhaan lähtisin pällistelemään yksin. Mietin just että varmaan pitää oma isä tai appiukko pyytää mukaan sitten potkimaan niitä renkaita..Huomenta.
Älä Ihku vielä stressaa, autokaupoille ei kande ihan tähän kellonaikaan lähteä.
Huomenet vaan.Huomenta. Minulta päätti lähteä kerralla määrä hiuksia, jotka lähtisivät yleensä puolen tai kokonaisen viikon aikana. En tietääkseni ole saanut sytostaatteja.
Kahvia naamariin ja piristyt. Univelatkin on hyvä kuitata pois välillä.Huomenta :wave:
Mie nukuin kellon ympäri. On vähän törttö olo.
Ootko saanu hoitoa uniapneaan? Ei se ole kyllä kiva puolisollekaan, kokemusta on...Sitä tulee joka viikko. Ja tuntuu että töihin meneminen 7.00 ei ole mun juttu. Aina hirveän väsynyt. Plus siihen että 1-2krt. viikossa on iltavuoro sekoittamassa pakkaa.
Kyllä uniapnea on mukavaa. :xmas:
Sopii teemaan. Tänään on nimittäin Marttojen korvapuustipäivä. Elämä on parasta itse tehtynä.Sumuista lauvantaiaamua :heart: :wave:
Se on kuulkaas pullataikina kohoamassa - ai että mä niin tykkään kardemumman tuoksusta! - ja aamukaffeetkin on jo juotu. Ipanat ottavat rennosti, mä ehkä vähemmän, kun puuhaa on taas enemmän kuin sallittua ja mieskin loistaa poissaolollaan, vaikka sentäs samoilla pituus- ja leveyskoordinaateilla vaikuttaakin mutta kuitenni liian kaukana tästä osoitteesta :snotty:
Mutta - selvitty on ennenkin!
Nyt sitten kohoamista odotellessa viihdytän teitä - on jälleen kuvitelmani kohdillaan - ja hieman myös puikottelenkin.