Tinkuliini hyvä kun voit paremmin. Toivottavasti ei lämmin ruoka tee kipeäksi.
mulle ei nyt kyllä uponnut veskun veto yhtään:ashamed:Oi voi, kyllä tuo vesku aukoo patoja kotikatsomoissakin..:'(
Miks mä en aina tajua näitä kommentteja:snotty: ai siis ET tykännyt loirista?Hoi joijoijoi....
Johan tuli semmoista herkkua tarjoilluksi tuossa tämän iltaisessa Vain Elämää- pläjäytyksessä, että - vois vaikka se paskan jauhaminen Taiteilija Loirin osallistumisesta loppua tähän.
Ei, kun siis mä tykkäsin ja ISOSTI. Sen takia mua lähinnä risoo ihan suunnattomasti se paskanpuhuminen ko. taiteilijan osallistumisesta ko. ohjelmaan, että väheksytään koko ihmisen läsnäolo.Miks mä en aina tajua näitä kommentteja:snotty: ai siis ET tykännyt loirista?
Mie oon kanssa niin haaska :xmas:. Savolaiset :heart:.Savolaissittain tosi haaska!
hyi köpsykkä! Jenni veti tosi hyvin,tykkäsin. ja samuli veti kans.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30317758:Jenni aivan kuin aneli sitä piiskaa .
Hyvää yötä....Hyvää yötä kaikille!
...sille tekis ihan hyvää saadakin sitä .....Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30317758:Jenni aivan kuin aneli sitä piiskaa .
Loiri on taiteilija, niin hyvässä kuin pahassakin.Hoi joijoijoi....
Johan tuli semmoista herkkua tarjoilluksi tuossa tämän iltaisessa Vain Elämää- pläjäytyksessä, että - vois vaikka se paskan jauhaminen Taiteilija Loirin osallistumisesta loppua tähän.
Niin niin, mutta kun :ashamed:hyi köpsykkä! Jenni veti tosi hyvin,tykkäsin. ja samuli veti kans.
Erään kattisen pikkuisesta tassustako...sille tekis ihan hyvää saadakin sitä .....
Samuli oli kans :heart:....ja Vesalan akan likkahan se melkoinen virtuoosi on :O . Hyvä porukka, täytyy sanoa. Pitänee hommata se koostelevytekele.
...voisin kyllä hännälläni kinttusiaan läimiä ja viiksilläni pistää vikisemäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30317786:Erään kattisen pikkuisesta tassustako
:wave:
fillari on laitettu lukkojen taakse. sillä ei pääse kun ennenaikaiselle eläkkeelle.:wave:
ai sää oot menossa alabamaan... kenties fillarilla
Tainnut poliisi viedä sen lukkojen taa:xmas:fillari on laitettu lukkojen taakse. sillä ei pääse kun ennenaikaiselle eläkkeelle.
kyl se on ihan itse viety lukkojen taa. saattaa kyllä olla että joutuu sen vielä käyttöön ottaan.Tainnut poliisi viedä sen lukkojen taa:xmas:
Joko se poliisetä vie seuraavasta kortin:Okyl se on ihan itse viety lukkojen taa. saattaa kyllä olla että joutuu sen vielä käyttöön ottaan.
pieni vaara on että vie jo tästä. ei kyl viiteen vuoteen ole sakkoja. pomo kyl antoi jatkoaikaa kun heitti lapun roskiin ja odotellaan seuraavaa ja selvitellään kuskia. saan siis sitten oikein kuvan itselle =)Joko se poliisetä vie seuraavasta kortin:O