Mä ryhdyn laittamaan kamoja kokoon ja kohta kotiin :wave:
Vittu kanavat ovat hävinneet! |O Eikä kanavien etsintä onnistunut. Kaikki piuhat ovat paikoillaan. Nyt en ole kotona vaan jossain muualla.
Kuulemma on joillekkin auttanut pahoja sivuvaikutuksia, harhoja ja krapulaista oloa ja huimaamista, no saa nähdä miten mie reagoin. Ei mitään ihmeellistä viellä ainakaan, syke tuntuu ehkä hieman nopeamalta.Todella hyvä kivun taltuttaja. Saattaa väsyttää voimakkaasti (nukut kuola poskella pari tuntia). Koukuttaa pitkään käytettynä tehokkaasti. Voi tehdä vähän töllerö olon. Aika usealle aiheuttaa allergisen reaktion. Minulla (ja monella muullakin) ilmenee kutinana. Tuntuu kuin triljoona muurahaista kipittäisi ihon alla...
Ei auta. :|ei auta muu kuin buutata ja yrittää uudelleen
Sööttejä otuksia :heart:Koska en pääse gerbiilisivuille ilahduttanut teitä..
Etsi kuvasta kolme eri väriä hyppymyyriä..
Söpöjä :heart:Koska en pääse gerbiilisivuille ilahdutan teitä..
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
Joko aloit höperehtimäänSööttejä otuksia :heart:
Jee, lantio-jalkakipu hellitti,ei koske enää, mutta sormien pakottaminen ei,samoin olkapäässä tuntuu vähän kipua. : /
En nyt kun ovat uusia ja hurjan vikkeliä meillä kissa rajoittaa missä voi päästää kun huoneessa on liukuovet. Vessaan vois päästää, sieltä saisin ne ehkä vielä kiinni, kun eivät ihan ole käsikesyjä vielä.Söpöjä :heart:
Päästätkö koskaan vapaaksi? Mä päästin säännöllisesti huoneessa vapaaksi.
En onneksi, mä varoitin miestä, että saatan mennä sekaisin tai nähä harhoja tai jotain muuta.Joko aloit höperehtimään
On oppi alkanut jo menemään hiukan perille. Viimeisessä kuvassa jo niin sievästi istuvat :xmas:.Koska en pääse gerbiilisivuille ilahdutan teitä..
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
Muista kertoa tämä siellä foorumilla kun joskus sinne taas pääsethitsi kun en saanut kuvattua.. Annoin hamsterille pikkuisen jauhelihaa enkä uskalla antaa sormista kun se niin äkkiä näykkäsee, niin ojensin herkkua haarukasta. Vitsi minkä näköinen on kääpiö elukka kun se sähisee..
Heeeei! Mulla ei ookkaan vielä bannia hamsterifoorumille!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30317516:Muista kertoa tämä siellä foorumilla kun joskus sinne taas pääset
Mäkin tykästyin tähän heti :heart:Perjantaita kaikille :wave:
Tää biisi on niin...kuulin tästä yks päivä pätkän enkä muistanut sanoja en mitää. Tänää kuulin aamulla aikasin enkä tiennyt kuka esitti..kunnes päivällä kuulin toistamiseen ja ihan pysähdyin biisin ajaks ja tajusin että Jonne Aaron. Tää biisi tuntu heti..
Jonne Aaron - Yksin (virallinen musiikkivideo) - YouTube
Heeeei! Mulla ei ookkaan vielä bannia hamsterifoorumille!
Jos kaikki on levyn biisit on noin...niin pakko varmaan ostaa levy.Mäkin tykästyin tähän heti :heart:
Tunge niille oikein isot pullat suuhun..Pysty kuuntelee yhtään mitään nyt, muksut iltapalalla telkan ääressä ja mölinä on sen mukainen.
Nauhalta sit kattelen Vain elämänkin kuhan nuo on nukkumas.