Vaimo pettää luottamuksen jatkuvasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mies32"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mies32"

Vieras
Raha-asioissa. Asumme eri paikkakunnilla ja molemmat hyväpalkkaisissa vakkaritöissä. Olen usein laittanut vaimon tilille rahaa, jotta voi ostaa ruokaa ym perustarvikkeita. Silti hän tuhlaa palkkansa ja minun antamani rahat turhuuksiin. Viimeksi osti merkkivaatteita. Maksaa pakolliset menot ja hänellä jää käteen hyvin. Olemme keskustelleet asiasta mutta nyt vaimo saa kamalat raivarit että puutun asioihin. On luvannut parantaa tapansa mutta tuloksitta, en minä voi alkaa aikuista vaimoa kyttäämään ja pyytelemään kuitteja ostoksista. Haluaisin vain, että vaimo osaisi käyttää rahansa oikein. Hän pyytelee viettämään enemmän aikaa kanssani, koska olemme suunnitelleet vauvan hankintaa muttei tuollaisen naisen kanssa voi. Viimeksi en laittanut rahaa tilille niin suttui ja oli ollut nälissään pari päivää ennen tänne tuloa. En jaksa tätä ja olen alkanut välttelemään, en soita tai vastaa puhelimeen. Eri tilit meillä on, ei ns. yhteisiä rahoja. En halua erota mutta haluan hänen ottavan opikseen. En halua lasta tilanteeseen, jossa äiti ei osaa käyttää rahoja. Vaimo on myös alkanut juoda rahojen takia.:(

Vaimo tehköön tienaamillaan rahoilla
mitä lystää.
Kerroit että laskut
hän maksaa kuitenkin.
Älä anna sille rahaa ainakaan paljoa, jos on "kuolemassa nälkään" niin 20 eurolla saa yksin eläjä jo hyvät sapuskat.

Jospa se juo kun sä
valitat?

Vaimo tehköön tienaamillaan rahoilla
mitä lystää.
Kerroit että laskut
hän maksaa kuitenkin.
Älä anna sille rahaa ainakaan paljoa, jos on "kuolemassa nälkään" niin 20 eurolla saa yksin eläjä jo hyvät sapuskat.

Jospa se juo kun sä
valitat?

Mielestäni en valita tai jos valitan niin aiheesta. Onhan tuo unohtanut maksaa laskut muutaman kerran ja sain tietää, niin suutuin. Muuten on hoitanut kaiken.

Uusimmat

Yhteistyössä