Sinnittele!Voi ei, Masa huutelee.
En voi nyt mennä nukkumaan!
Muuten jää Hese ateria saamatta :'(
Sinnittele!Voi ei, Masa huutelee.
En voi nyt mennä nukkumaan!
Muuten jää Hese ateria saamatta :'(
Kyllä mä sua kannustan ihan irl :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30302598:Mie jo hetkeksi kerkesin innostua :snotty:
Yritän!Sinnittele!
Awww :heart: :kiss:Kyllä mä sua kannustan ihan irl :hug:
Ihan jotain apteekin juttua. siis ei tää jatkuvaa silleen ole,tulee aina kausittain ja kestää ja sit voi taas mennä ettei mitään. en mä usko et toi oksentaminen muuten olis tullut mutta kun en nyt voinut ottaa sitä kun on toi toinen kuuri niin se tuli ulos näin ja helpotti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30302620:Mitä lääkettä siulla Tinku on tuohon närästykseen? Tuo pitää saada kuriin. Oksentaminen pahentaa tilannetta ja jatkuva kierre on valmis. :hug:
Hyvä ettei ole jatkuvaa. Inhottava vaiva edes kausittain.Ihan jotain apteekin juttua. siis ei tää jatkuvaa silleen ole,tulee aina kausittain ja kestää ja sit voi taas mennä ettei mitään. en mä usko et toi oksentaminen muuten olis tullut mutta kun en nyt voinut ottaa sitä kun on toi toinen kuuri niin se tuli ulos näin ja helpotti.
olen kärsinyt tästä jo vuosia mut nykysin enemmän johtuu kai kun ennen elämä oli ns.paremmin niin ei ollut mitään mikä olis aiheuttanut tällästä mutta nykysin kun on koko ajan surua ja murhetta niin pahentaa. stressi myös aihuttaa tätä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30302638:Hyvä ettei ole jatkuvaa. Inhottava vaiva edes kausittain.
muistan kun joskus nuorena soitin tätä kasetilta ja pausetin ja kirjotin sanat ylös,mulla on se paperi vieläkin olemassa.
kasetti löytyy vielä mutta soitinta ei ole.muistan kun joskus nuorena soitin tätä kasetilta ja pausetin ja kirjotin sanat ylös,mulla on se paperi vieläkin olemassa.
mulla oli sellanen vihko mihin joko kirjotin ite tai sit leikkasin suosikista.en löytänyt nyt sitä paperia,en tiedä onko se mulla täällä mut yhen toisen löysin ja siinä on esim tää kappalekasetti löytyy vielä mutta soitinta ei ole.