Mulla ei ollut poissa mielestä. Helvetinmoinen ikävä.Kaukosuhteessa olen vähän huono. Kerran kokeilin, niin meni kuukausi kun mulla oli uus poikakaveri. Poissa silmistä, poissa mielestä..
?Mun kauko on nyt ihan outo,mikähän sillä on
Ehkä mä en vaan tykännyt siitä tarpeeksi.Mulla ei ollut poissa mielestä. Helvetinmoinen ikävä.
kauko. on oudolla päällä.
Antaa?Minun pitäis välillä suorittaa aviollisia velvollisuuksia, mutta velloo velloo, oksettaa :x voisiko joku olla niin hyvä Frendi että antais mun miehelle? Olisin niin kiitollinen. Terv. Pää pöntössä.. :snotty:
Voi olla.Ehkä mä en vaan tykännyt siitä tarpeeksi.
Tarkoitin että millä tavalla outo.kauko. on oudolla päällä.
Pitäshän sitä kaveria auttaa hädässä.No... Sitä.. U know
Millon tämä paha olo loppuu? Oon jo ihan kypsä..|O
laitoin sille eilen viestiä eikä vastannut mitään ja tänään pistin uudelleen niin vastas ihan oudosti,anto kyllä syyn mut tuli sellanen fiilis että häiritsin sitä tai jotain. en mä tiedä,ei se noin outo ole ollu.nyt ei ole mitään kuulunut.Tarkoitin että millä tavalla outo.
Mua luullaan koko ajan tytöksi.. Töissä kysyttiin miltä tuntuu saada lapsi alaikäisenä, kun kuulivat että tyttöni on yhdeksän.. Oon niin tyttönen, kun on pyöreät posket
No voi kökkö. :|laitoin sille eilen viestiä eikä vastannut mitään ja tänään pistin uudelleen niin vastas ihan oudosti,anto kyllä syyn mut tuli sellanen fiilis että häiritsin sitä tai jotain. en mä tiedä,ei se noin outo ole ollu.nyt ei ole mitään kuulunut.
en taida kyselläkään mitä sillä on suunnitelmissa sitkun mulla loma.No voi kökkö. :|