Parisuhteessa olevat, miten hoidatta kakkaamisen miehen läsnäollessa?

• Viestiketjun aloittaja Hävettää
  • Ensimmäinen viesti
><><
Tämän täytyy olla provo. Eivät kunnialliset naiset ulosta, eihän heillä ole edes peräreikää kuten miehillä.
Naiset ovat poikkeus normaalista (miehen, ihmisen = man) ruumiinrakenteesta, kuten tämäkin kuva osoittaa (naisen peräpää vasemmalla):

"hehe"
Joskus ovi auki jutellen/huutaen toiseen päähän taloa. Joskus kun toinen laittaa vaikka hiuksiaan vieressä. Joskus omassa rauhassa.

Tuntuisi absurdilta kokea asiaa yhtään mitenkään häveliääksi kun anaaliseksiäkin ollaan harrastettu iloisesti puolin ja toisin..

Simpukkapimpula
7 vuotta yhdessä, 4 naimisissa. Kertaakaan ei ole ollut tarvetta ilmoittaa että on pas*ahätä, tai muutenkaan kertoa yksityiskohtia siitä, mitä sieltä peräaukosta tällä kertaa luikerteli ulos. Eli ihan silloin homma hoituu kun tiedän että miehellä ei oo tarvetta vessaan, ja ei siinä toimituksessakaan mee ku pari minuuttia, eli senkään varjolla ei tarvii siellä molempien maleksia.
Kaikkea ei mun mielestä tarvitse jakaa, ovikin menee aina kusella käydessä kiinni. Miks siellä pitäis koko perheen seurustella samaan aikaan? Ei ymmärrä...

Pin
No ekat puoli vuotta odotin aina että sattuu lähtemään johonkin, vaikka kauppaan, sen jälkeen olen käynyt vaikka on ollut kotonakin, mutta käyn yleensä toisessa kerroksessa tai muuten "kauemmassa" veskissä.
Pian tulee 8v täyteen.

lslsks
Laitan oven lukkoon ja hanan päälle. Toimituksen jälkeen suihkutan hiuslakkaa/deodoranttia peitämään hajuhaittoja.

Yhdessä oltu 6 vuotta, saman verran saman katon,alla.

"123"
Kakkalla kun käyn, niin pistän oven kiinni. Jos on tiedossa kovin äänekäs istunto, niin yritän tehdä sen silloin kun miehellä on kuulokkeet ja on keskittynyt tietokoneeseensa.

Pissailu ja suihkussakäynti on jo alkanut luonnistumaan niin hyvin että sitä voi tehdä vaikka vessan ovi auki (koirat hätääntyy jos on ovi kiinni... :rolleyes: ). Huono puoli tuossa on se että meillä ulko-ovikin on useimmiten auki, ja molempien vanhemmat pamahtaa välillä meille ilmoittamatta ja ovikelloa soittamatta. Kertaakaan ei onneksi vielä ole sattunut mitään noloa :D :D

Ollaan oltu yhdessä noin 2,5 v.

Hävettää
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30297519:
Mulla tuli tästä alotuksesta mieleen Sinkkuelämää ja Charlotte kun hän miehensä Harryn kans sairastu ruokamyrkytykseen ja paska lensi molemmilla. Siinä katos häveliäisyys kertalaakista :D

Ja toinen joka tuli mieleen on yks ystävä. Joka ei myöskään voi käydä kakkoshädällä julkisissa paikoissa. Ei voi myöskään hänen isänsä käydä eli tämä "taipumus" tai "ongelma" on jotenkin periytynyt isältä tyttärelle. Hän saattaa pantata kakkaa vaikka koko päivän jos tarve vaatii ja sitten on ummetusta. Ei mitenkään tervettä.

Suosittelisin ap sulle keskustelua miehen kanssa että sulla on tämmönen ongelma ja jos et uskalla miehen kanssa keskustella niin sitten valitettavasti suosittelen sua hakemaan apua ihan terapiasta.

Mitä sinä muuten ap pelkäät tuossa? Mikä on se pahin mitä voi tapahtua? Ja miten itse reagoit kun mies käy vessassa kun olet kotona?
Luojan kiitos meillä ei ole kaikuva wc eikä läpinäkyvillä lasiseinillä varustettu. Tämä tuotti eräässä hotellissa ongelmia. Pelkään ääniä ja haisemista, joihin minulla on keinoni estää ne. Me emme kailota näitä asioita. Emme ole kertaakaan piereskelleet tai olleet ripulissa. Tuleva anoppi kertoi että heillä piereskellään aina wc:ssä ei sen ulkopuolella, joten tapa on miehen kotoa.

herranen aika
Minusta tuo kuulostaa kyllä ikävän estoiselta. Ei ole tietenkään tarpeen piereskellä kenenkään nenän edessä tai puhua paskajuttuja, mutta kyllä kai se nyt on ihan taivahan tosi, että jokainen meistä käy niin pissalla kun kakallakin eikä kukaan voi olettaa, ettei se oma puoliso, jonka kanssa elämä jaetaan, näin tekisi. Kun asia alkaa aiheuttaa näinkin voimakkaita hankaluuksia, että pitää miettiä voiko mennä jonnekin, jos vessahätä iskee, tai pitää pantata suolentoimintaa tällaisesta syystä, ei asiat ole oikein hyvin. Pystyn ymmärtämään, että näin jollakin ihmisellä on ja hänestä tuntuu tuollaiselta, muttei se tee siitä silti hyvää hänelle itselleen tai ole mikään asia, jolle voi naureskella puoleen tai toiseen. Nämä neuvot kämmenelle kakkaamisesta tai veden juoksuttamisesta tai musiikin kovalle laittamisesta ovat tietysti mukanäppäriä, mutta eihän ne mitään peitä. Se mies ajattelee, että ai jaa, Minttu menee kakalle, kun pisti musiikin täysille ja vesikin juoksee jo vartin verran.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30297324:
Miksi oletetaan, että miehiä aina huvittaa tuollainen? Ihan kuin mies ei voisi ajatella samalla lailla. Aina kuvitellaan, että kaikki miehet haluavat piereskellä ja paskantaa mahdollisimman näyttävästi nimenomaan sen naisen läsnäollessa, johon haluvat tehdä vaikutuksen.

Voi jeesus kiesus. Sanoisin, että onneksi eivät kaikki!

Ainakin itse pidän miehistä jotka uskaltavat pieraista.
En kyllä jaksaisi olla miehen kanssa joka pohtisi päivät pitkät että uskallanko töräyttää..tai juoksee sohvalta keske elokuvan pieraisemaan ..

On huojentavaa, ettei mies ajattele näitä "pikkusieluisuuksia".
Karmivaa on jotenkin sekin, että naiset käskevät miehensä "pissaamaan istualtaan". Jos mulla olisi pippeli, tekisin varmasti kahdeksikkoja pönttöön. Aina.

No muut se nyt ei enää kuuluu tähän....

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30297878:
Ainakin itse pidän miehistä jotka uskaltavat pieraista.
En kyllä jaksaisi olla miehen kanssa joka pohtisi päivät pitkät että uskallanko töräyttää..tai juoksee sohvalta keske elokuvan pieraisemaan ..

On huojentavaa, ettei mies ajattele näitä "pikkusieluisuuksia".
Karmivaa on jotenkin sekin, että naiset käskevät miehensä "pissaamaan istualtaan". Jos mulla olisi pippeli, tekisin varmasti kahdeksikkoja pönttöön. Aina.

No muut se nyt ei enää kuuluu tähän....
Mun puolesta mieheni saa pissata seisaaltaan (hän kyllä ilmeisesti tekee sen mielummin istuallaan), mikäli myös itse siivoaa vessan. Mua voi sitten ottaa aivoon pestä vessan seinistäkin sitä kusta, kun sitä nyt kuitenkin näyttää roiskuvan sieltä pöntöstä. Epäilisin tämän olevan ihan yleismaailmallinen ongelma.

Ja mitä tulee sontimiseen. Niin eikös se oli ihan normi ruumiintoiminto. Silloin kakataan, kun kakkattaa.

Mun puolesta mieheni saa pissata seisaaltaan (hän kyllä ilmeisesti tekee sen mielummin istuallaan), mikäli myös itse siivoaa vessan. Mua voi sitten ottaa aivoon pestä vessan seinistäkin sitä kusta, kun sitä nyt kuitenkin näyttää roiskuvan sieltä pöntöstä. Epäilisin tämän olevan ihan yleismaailmallinen ongelma.

Ja mitä tulee sontimiseen. Niin eikös se oli ihan normi ruumiintoiminto. Silloin kakataan, kun kakkattaa.

Kai sekin on taito.. ei meillä ole likaiset vessat.
Tai seinät.

Ja mieheni pesee myös vessoja. Joten ehkäpä tähtää reunoihin......

7 vuotta yhdessä, 4 naimisissa. Kertaakaan ei ole ollut tarvetta ilmoittaa että on pas*ahätä, tai muutenkaan kertoa yksityiskohtia siitä, mitä sieltä peräaukosta tällä kertaa luikerteli ulos. Eli ihan silloin homma hoituu kun tiedän että miehellä ei oo tarvetta vessaan, ja ei siinä toimituksessakaan mee ku pari minuuttia, eli senkään varjolla ei tarvii siellä molempien maleksia.
Kaikkea ei mun mielestä tarvitse jakaa, ovikin menee aina kusella käydessä kiinni. Miks siellä pitäis koko perheen seurustella samaan aikaan? Ei ymmärrä...
No eihän tässä kyse olekaan siitä että pitäs seurustella samaan aikaan. Sitä väki ei ymmärrä että mies ei saa olla samassa talossakaan jotta voi kakkaa. Ei meilläkää kotona siitä julistettu tai seurassa käyty mutta ei sitä vanhemmat sentäs hävenny ja pantannu tms siksi että puoliso on kotona. En mäkää aattele siis että ukko ei vois olla talossa jos mää käyn isommalla tai pitäs keksiä sen sata kikkaa peittää vamasti kaikki vihjeet asiasta.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
lusikka
Suurin osa varmasti suhteen alussa kokee suurta häveliäisyyttä pissaamisen ja kakkaamisen suhteen, eikä suurin surminkaan ryhtyisi piereskelemään äänekkäästi vielä toisella tapaamisella. Mutta vakiintuessa moiset estot häviävät- noin normaalisti. Ap:n tapauksessa sama vaihde on jäänyt päälle ja mielestäni kyse on asenneongelmasta. Maailmassa voi hävetä vaikka mitä, jos antaa ajatuksilleen vallan. Omia asenteitaan voi alkaa muuttamaan. Pieni ajatus ensin, että mitäs sitten vaikka käynkin kakallla. Mitäs sitten jos pieraisen kovaa. Mitäs sitten, jos toinen kuulee kakkaamisen. Ja kun kaikkiin vastaa, että maailma se vaan pyörii radallaan ja parisuhde ei siitä järkkynyt, niin puolen vuoden kuluttua kakkaaminen käy ihan luonnostaan.

Käykö mies normaalisti kakalla ja kuulet hänet? Vai joutuuko hänkin tekemään tarpeensa muulla? Jos mieskään ei kehtaa, niin teidän täytyy rikkoa tabu ja ryhtyä vaan puhumaan pieruista, ulosteista, katsoa joku tyhmä pieruleffa, järjestää pierukisa että voitte kikattaa kuin viisivuotiaat hassuille äänille. Mutta riko se pelkosi. Sinun suolesi käy huonosti, jos pidättelet kakkojasi. HAutakivessäsi tulee silloin lukemana, että tässä makaa nainen paskaan tukehtuneena!

"siivo"
Minun mielestäni jos on jokin fobia niinkuin just tämä kakalla käynti,nii hakekaa apua! miksi luonnollisesta asiasta tehdään kauhea tabu? ammattiauttajat on sitä varten että pääsette keskustelemaan mikä siinä tarpeilla käymisessä on niin kauheaa ja vielä jos sitä ei pysty tekemään vapaasti omassa vessassa! :O se on ihan oma valinta jos ei halua tehdä sitä toisen nähden,mutta jos toinen kotona olo estää vessassa tarpeoilla käynnin,niin pitäisi hälyytyskellot soida!

"minävaan"
Sanon miehelle että nyt lähden paskalle, vahditko lapsia? Myös mies ilmoittaa menevänsä kakalle ja joskus jutellaankin vaikka toinen istuu vessassa. Ovi pidetään aina kiinni jos molemmat kotona mutta jos olen yksin lasten kanssa kakkaan ovi auki.

Hyiiii, noita käsikakkaajia!!! :x

No joo, itse piereskelen jne miehen läsnäollessa, mutta silti laitan vessanpyttyyn paperia, mikä vaimentaa ikäviä ääniä kuulumasta :D Jännä juttu!

"höhhoijaa"
Hyiiii, noita käsikakkaajia!!! :x

No joo, itse piereskelen jne miehen läsnäollessa, mutta silti laitan vessanpyttyyn paperia, mikä vaimentaa ikäviä ääniä kuulumasta :D Jännä juttu!
Siis tuhlaat paperia laittamalla sitä sinne pyttyyn ennen :O

Miten epäeettistä. Ja epäekologista.

Minun mielestäni epäeettinen ja epäekologinen on myös epäesteettistä eli ei-kaunista. Hyi miten rumaa.

jännäkakka
Menen vessaan yleensä niin että mies on muualla. Joskus joudun pidättelemään tuskallisesti ja toivon että häippäsis kauemmaksi.
Laitan pönttöön aina paperia niin kakka ei läsähdä eikä ruiski. Jos mies on lähellä ja on pakko mennä kakalle niin lasken vettä hetken tai kolistelen muuta tai sitten hätätapauksessa otan kakan paperilla kiinni ja tiputan pönttöön.

Hajujen jälkeen laitan hiukan hajuvettä pönttöön.

Näin on menty monia vuosia ja lapsiakin on.

"Lydia"
Mä kakin vain silloin kun asunnossamme ei ole miespuolisia henkilöitä. Työskentelen kotona, joten se on helppoa päivisin, kun mies on töissä. Kun meillä on vieraita niin vatsani lakkaa toimimasta.

jännäkakka
Voiskohan niksipirkkaan laittaa niksejä häveliäille kakkijille. Auttaiskohan sukkahousut tässä hommassa, pitäs olla semmoset veteen liukenevat (niinku noi uudet vessapaperihylsyt), sit kakkais niinku pussiin ja päästäis pussin vaan alas pönttöön.

Yhteistyössä