Parisuhteessa olevat, miten hoidatta kakkaamisen miehen läsnäollessa?

• Viestiketjun aloittaja Hävettää
  • Ensimmäinen viesti
outo pulma
Taidatte olla aika tuore pari. Kymmenen vuotta kun olette toistenne naamoja kattonut, niin se kakkaaminenkin käy ihan luonnostaan.

Mutta jos sinä kerran menet vessaan ja laitat oven kiinni, niin mikä siinä kakkaamisessa jännittää.
Sano vaikka miehelle, että menee olohuoneeseen kattomaan telkkaria ja televisio kovalle, niin ei kuule.
tuskin se mies siellä vessan oven takana päivystää korva ovessa.

voi kuule
Sen jälkeen kun olet synnyttänyt miehesi läsnäollessa lapsen tai pari (bonuspisteitä jos synnytät Noro-viruksen aiheuttaman vatsataudin kanssa) ei yksi kakkiminen nyt missään tunnu. Parhaimmillaan (pahimmillaan?) meillä on vessassa miehen lisäksi 1-3 lasta + 1-2 kissaa minun ollessa kakalla.

noh jaah
Mieluiten kyllä kakkaan yksin vessassa, ja toivoisin myös mieheni kakkaavan ihan vaan keskenään. Raivostuttavaa kun se välillä jättää vessan oven auki (esim. urheiluselostuksen kuullakseen)... huoh.

Hävettää
Sen jälkeen kun olet synnyttänyt miehesi läsnäollessa lapsen tai pari (bonuspisteitä jos synnytät Noro-viruksen aiheuttaman vatsataudin kanssa) ei yksi kakkiminen nyt missään tunnu. Parhaimmillaan (pahimmillaan?) meillä on vessassa miehen lisäksi 1-3 lasta + 1-2 kissaa minun ollessa kakalla.
En aio hankkia lapsia ja synnyttää ja nyt ei ollut kyse lapsista vaan naisesta ja miehestä.

Hävettää
Taidatte olla aika tuore pari. Kymmenen vuotta kun olette toistenne naamoja kattonut, niin se kakkaaminenkin käy ihan luonnostaan.

Mutta jos sinä kerran menet vessaan ja laitat oven kiinni, niin mikä siinä kakkaamisessa jännittää.
Sano vaikka miehelle, että menee olohuoneeseen kattomaan telkkaria ja televisio kovalle, niin ei kuule.
tuskin se mies siellä vessan oven takana päivystää korva ovessa.
2 vuotta yhdessä ja edelleenkään en voi kakata miehen läsnäollessa, yleisiä vessoja kartan myös. Hävettää haju ja melu. En puhu asiasta, se on niin häveliäs ja intiimi.

-.-
Mä en ole koskaan ymmärtänyt naisia jotka saavat tuollaisen ongelman aikaan yhdestä maailman luonnollisimmasta asiasta.

Meillä paskannetaan ovi kiinni, ihan yleisen mukavuuden vuoksi, mutta ei meillä sontimista mitenkään hävetä. Mä olen suoliongelmainen, ja jos alkaisin mokomaa asiaa häpeämään niin en voisi olla parisuhteessa ikinä.

Meille tuo on luonnollinen asia.

• Tykkää
Reactions: leijona76 ja Nyynä
Hävettää
Mä en ole koskaan ymmärtänyt naisia jotka saavat tuollaisen ongelman aikaan yhdestä maailman luonnollisimmasta asiasta.

Meillä paskannetaan ovi kiinni, ihan yleisen mukavuuden vuoksi, mutta ei meillä sontimista mitenkään hävetä. Mä olen suoliongelmainen, ja jos alkaisin mokomaa asiaa häpeämään niin en voisi olla parisuhteessa ikinä.

Meille tuo on luonnollinen asia.
Annahan vinkki miten voisimme suhtautua asiaan? Lopeta se päivittely kun et ymmärrä!

Alkuperäinen kirjoittaja Hävettää;30297282:
2 vuotta yhdessä ja edelleenkään en voi kakata miehen läsnäollessa, yleisiä vessoja kartan myös. Hävettää haju ja melu. En puhu asiasta, se on niin häveliäs ja intiimi.
Polta vessassa tulitikku, se poistaa hajuja. Laita miehelle jotain musiikkia soimaan kun menet, niin ei äänet kuulu. Tai laske hanasta vettä samaan aikaan.

ei ihmeempää
minä laitan oven kiinni tai lukkoon..en halua, että mies tulee sisälle, kun kakkaan, ei mieskään halua olla paikalla silloin =) . mieheni jättää oven auki, kun itse on tarpeillaan...se välillä ällöttää.. Ei meillä kovin häveliästä ole, muuten kuin omalta osuudeltani

outo pulma
Alkuperäinen kirjoittaja Hävettää;30297282:
Kyllä miehesi tietää, että naiset ja miehet ovat ihmisiä ja ulostaminen on luonnollinen asia, jokaisen on pakko ulostaa.
Enemmän hän taitaa ihmetellä, jos et koskaan käy vessassa.
Miten viikonloppu aamut ja muut olet järjestänyt, jos ei kummallakaan ole mitään menoa koko päivänä.

Työpäivinä onnistuu kyllä tuo tapasi

Mutta kannattaisi yrittää puhua miehen kanssa, pääset pelostasi.
Miten muuten miehesi hoitaa vessajutut, käykö hän häpeilemättä vessassa

Alkuperäinen kirjoittaja ei ihmeempää;30297300:
minä laitan oven kiinni tai lukkoon..en halua, että mies tulee sisälle, kun kakkaan, ei mieskään halua olla paikalla silloin =) . mieheni jättää oven auki, kun itse on tarpeillaan...se välillä ällöttää.. Ei meillä kovin häveliästä ole, muuten kuin omalta osuudeltani
Ei minusta ole mitenkään häveliästä laittaa vessan ovi kiinni, kun on siellä asioilla. Vaan se on ihan normaalia ja kohteliasta. En itse viihtyisi parisuhteessa, jossa tarkoituksella piereskeltäisiin toisen läsnäollessa ja käytäisiin paskalla ovi auki.

• Tykkää
Reactions: Nyynä
Ovi kiinni, muttei lukossa, ei me nyt sentään samaan aikaan olla veskissä, kun toinen paskantaa. Ei hävetä yhtään.

• Tykkää
Reactions: mamatsu
alku aina jännittää
En tiedä mikä siinä on, että monilla naisilla kakkaaminen tekee tiukkaa parisuhteen alussa, ml itseni. Naiset eivät käy kakalla ja tuoksuvat aina ruusuille. :D Kyllä se siitä helpottaa ajan kanssa. Miehesi ei asiaa mieti pätkän vertaa, häntä huvittaisi vain jos tietäisi "ongelmastasi". Ja oletin, että mies ei tosiaan ole kanssasi vessassa vaan samassa asunnossa, odottaa sinua ulkona tms.

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja alku aina jännittää;30297313:
En tiedä mikä siinä on, että monilla naisilla kakkaaminen tekee tiukkaa parisuhteen alussa, ml itseni. Naiset eivät käy kakalla ja tuoksuvat aina ruusuille. :D Kyllä se siitä helpottaa ajan kanssa. Miehesi ei asiaa mieti pätkän vertaa, häntä huvittaisi vain jos tietäisi "ongelmastasi". Ja oletin, että mies ei tosiaan ole kanssasi vessassa vaan samassa asunnossa, odottaa sinua ulkona tms.
Miksi oletetaan, että miehiä aina huvittaa tuollainen? Ihan kuin mies ei voisi ajatella samalla lailla. Aina kuvitellaan, että kaikki miehet haluavat piereskellä ja paskantaa mahdollisimman näyttävästi nimenomaan sen naisen läsnäollessa, johon haluvat tehdä vaikutuksen.

Voi jeesus kiesus. Sanoisin, että onneksi eivät kaikki!

• Tykkää
Hävettää
Kyllä miehesi tietää, että naiset ja miehet ovat ihmisiä ja ulostaminen on luonnollinen asia, jokaisen on pakko ulostaa.
Enemmän hän taitaa ihmetellä, jos et koskaan käy vessassa.
Miten viikonloppu aamut ja muut olet järjestänyt, jos ei kummallakaan ole mitään menoa koko päivänä.

Työpäivinä onnistuu kyllä tuo tapasi

Mutta kannattaisi yrittää puhua miehen kanssa, pääset pelostasi.
Miten muuten miehesi hoitaa vessajutut, käykö hän häpeilemättä vessassa
Vapaa päivinä ulostan kun mies menee ulkoiluttamaan koiraa. Kysyn lenkin pituuden niin osaan ajoittaa toimintani. Hätävaihtoehto on pyykkituvan vessa.

Yhteistyössä