täällä, saunan raikkaana. tähän vielä pari tsihiä ja peiton alle.
Et mee minnekkään kun pidät seuraa mulle:kieh:
Jooko?
täällä, saunan raikkaana. tähän vielä pari tsihiä ja peiton alle.
Poikkeamassa :wave:Miksi täällä ei ole ketään? Missä te ootte|O
kai tässä vielä hetken hereillä pysyy.Et mee minnekkään kun pidät seuraa mulle:kieh:
Jooko?
=)kai tässä vielä hetken hereillä pysyy.
tän nuhan kanssa lähinnä nokan niistämistä. on sekin ajanvietettä.=)
Mitäs keksitäänopcorn:
niistetäänkö toistemme neniätän nuhan kanssa lähinnä nokan niistämistä. on sekin ajanvietettä.
meneehän se ilta niinkinniistetäänkö toistemme neniä
Tuutko tänne vai tuunko mä sinne? *kaivaa lisää nessuja esiin*meneehän se ilta niinkin
ei tässä enään voi autoilla kun on kaksi tsihiä juotu. suuntaa siis tänne vaan. osoitehan tännekin oli se jumalan selän takana.Tuutko tänne vai tuunko mä sinne? *kaivaa lisää nessuja esiin*
oon siellä alta aika yksikönei tässä enään voi autoilla kun on kaksi tsihiä juotu. suuntaa siis tänne vaan. osoitehan tännekin oli se jumalan selän takana.
kai sulla on sinne joukkoon jotain mikä avaa röörit...:xmas:laitan veden kiehumaan niin saadaan hörppiä kuumaa mehua.
Muista sitten että nuhassa ei pissitätän nuhan kanssa lähinnä nokan niistämistä. on sekin ajanvietettä.
Iltaa, aamulla tehty sofi testi nega, mutta eipä ole menkkoja näkynyt, menkkaoireet jatkuu, enemmän tai vähemmän. Ostin apteekista viikkonäytöllisen testin, varmaan vasta viikonlopuna teen.KAIS? Miten meni? En saa selattua tabletilla sivuja taaksepäin..
Siitäs sait! Opitpahan olemaan nukahtelematta! :stick:jaahans, yinksu pani mut ignorelistalle kun simahin eilisillalla just ennen lusikkaehotusta
No kylläpä pitää jännityksessä :kieh:Iltaa, aamulla tehty sofi testi nega, mutta eipä ole menkkoja näkynyt, menkkaoireet jatkuu, enemmän tai vähemmän. Ostin apteekista viikkonäytöllisen testin, varmaan vasta viikonlopuna teen.
Jep, en oikein uskalla viellä tehä tuota kallista testiä, on just siinä rajalla että on myöhässä.No kylläpä pitää jännityksessä :kieh:
Oma vikas. mitäs nukahit. Sen kerran kun rupeen ehdottelee niin sä nukahdat:stick:jaahans, yinksu pani mut ignorelistalle kun simahin eilisillalla just ennen lusikkaehotusta
Mikäs selitys tuo on HÄH?? :stick:Iltaa :wave:
En joutanna aikasemmin tänne kun oli töissä.
Nuilla viikoilla ei näy välttämättä, eikä varsinkaan jos ovis ollut myöhässä, joten vieläkin voidaan elää toivossaJep, en oikein uskalla viellä tehä tuota kallista testiä, on just siinä rajalla että on myöhässä.
Kp 26-28 varmaa kp en tiiä. Viime menkat elokuun loppupuolella. Tulis nyt jonkin varmuus ees, ennen kuin tulen hulluksi. Kyllähä siinämapteekin omassa näkyy halee viiva, mutta ei siihen voi luottaa.