Tänään näin sen miehen taas... Ikävä on kova...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ikkunaprinsessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ikkunaprinsessa

Vieras
Istuttiin saman pöydän ääressä. Siinä oli porukkaa ympärillä, niin ei paljoa vaihdettu sanoja. Eikä se edes katsonut minua. Mulla on kova ikävä sitä, vaikka ei saisikaan olla. :'(
Nyt on menossa sellainen vaihe, että en niin pakottavasti ajattele sitä miestä, mutta kuitenkin jatkuvasti se minun ajatuksissa pyörii.
Voih, miten se voi olla niin ihana?! Ja se on lihonutkin kesän jälkeen.... silti... :heart:

Voin kuvitella miehen tuskan.. Stalkkeroitko jo vai miksi sama paikka?

En ihan ymmärrä, mitä kysyt?!

Ei se mies tiedä minun tunteistani, tai ainakin luulisin, ettei tiedä. Enkä sitä tahallani stalkkaa, noh, enää. Olen googlettanut miehen nimellä ja selvittänyt myös finderilla juttuja. Mutta en ahdistele häntä ja yritän muutenkin olla miehen seurassa niin normaalisti, kun vaan pystyn. No hiukan saatan täristä ja voin myös punastella, mutta en ole halaistua sanaa sanonut ihastuksesta, vaikka välillä onkin tehnyt mieli paljastaa. :ashamed:

Valitettavasti minulla on tainnut mennä jotain ohi palstalla.. Siis mikä mies on? Joku naimisissa oleva työkaveri? Itse olet ilmeisesti sinkku? Minkä ikäinen olet?

Kiitos tarkennuksista jo etukäteen!

Yhteistyössä