apua, miten tässä selvitään :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

........

Vieras
Olen raskaana. Ikäeroa tulee aika lailla tasan 2 vuotta esikoiseen.

Miten sitä selviää kahden kanssa? :D todellisuus iski tänään et alle vuoden päästä muksuja on kaksi.

Pelottaa jo nyt miten tuo pieni ottaa uuden tulokkaan vastaan. Tunnen jopa syyllisyyttä siitä että esikoinen ei saa olla ainokainen pidempään..

ja kyllä, tämä toinenkin on toivottu..

Meillä alettiin uudesta vauvasta jutella aika pian ja paljon puhuttiin, miten uusi vauva isosisaruksesta tykkää. Sit kun vauva syntyi, meni ehkä viikko ja tuntui, ettei isompi enää muistanut aikaa, ettei vauvaa ollut. Tosin meidän esikoinen on aina ollut leppoisa eläjä eikä oo ottanut turhia pultteja mistään. Nyt ovat 14v ja 12v ja edelleen tykkäävät toisistaan tosi paljon ( taisivat jälleen kerran päätyä samaan sänkyyn höpöttelemään ennen unen tuloa). Kyllä tuosta ikäerosta selviää - hyvä ja selkeä päivärytmi auttaa paljon!!

• Tykkää
Reactions: Irski
joo, itsellä kanssa kahden viikon päästä LA ja ikäeroa tulee reilu 2v. on kans sellanen olo, että jollain lailla pettää esikoisen.. varsinkin ku monesti kolmistaan tuolla sängyssä makoillaan ja tyttö oikeen "kylpee meidän molempien huomiossa ja hellimisessä" (anteeks ällö ilmaus) ni sit iskee oikeen sellanen syyllinen olo, ettei raukka tiiä, kuinka hetken päästä tilanne on toinen..

joo, itsellä kanssa kahden viikon päästä LA ja ikäeroa tulee reilu 2v. on kans sellanen olo, että jollain lailla pettää esikoisen.. varsinkin ku monesti kolmistaan tuolla sängyssä makoillaan ja tyttö oikeen "kylpee meidän molempien huomiossa ja hellimisessä" (anteeks ällö ilmaus) ni sit iskee oikeen sellanen syyllinen olo, ettei raukka tiiä, kuinka hetken päästä tilanne on toinen..

Samoilla fiiliksillä.. Meidän esikoinen on niin mun perään ja syliin saa tulla aina kun haluaa. On vieläkin ihan sylivauva. Olen raskaushormonihuuruissani itkenytkin pienen puolesta :O

Mutta nämä ovat ilmeisesti aika luonnollisia tuntemuksia..

Yhteistyössä