kauluri
Millaisia muilla on kun poika ei suostu mitään pitämään kun ovat lapsellisia... Nyt syksyksi
netistä ainakin löytyy monta paikkaa, pistä vaan googleen buff villaonko buff villasena? en ole nähnyt... Missä myydään?
netistä ainakin löytyy monta paikkaa, pistä vaan googleen buff villa
Buff vai mikä se on, on muuten kätevä kypärämyssynä ja siitä saa nopeasti piponkin. Itse tykkään käyttää myöskin. Tosin meillä on käytössä ilmaiseksi saatuja liittojen ja firmojen mainoshuiveja, ajavat asiansa nekin.Vai buff.. jo on taas tullut jotain uutta ja sangen tarpeellista opittua.
Onneks ollaan ihan muotitiedottomia maalaisia ja 1-luokkalaisille ja isommillekin kelpaa vaate kuin vaate eikä oo merkilläkään väliä.
Tai sitten ostat ihan vaan mustan ilman mitään kuvia.Valittaa kylmyyttä ollut cars buff mutta nyt liian lapsellinen voisin kaupata spiderman tai batman buffia
Voi ttu taas joo, eläkää te siellä maalla vaan niin kuin neuvostoliitossa, niin voitte sitten ylistää itseänne.Vai buff.. jo on taas tullut jotain uutta ja sangen tarpeellista opittua.
Onneks ollaan ihan muotitiedottomia maalaisia ja 1-luokkalaisille ja isommillekin kelpaa vaate kuin vaate eikä oo merkilläkään väliä.
Meilläkin taitaa yks sellanen ohut mainosjuttu pyöriä, mutta ei siihen oo tunnu kukaan tykästyneen. Huppu, pipo ja kauluri on meillä toiminut yhdistelmä. Pitää varmaan joskus sovitella lämpimämpää "buffia"niin tiedän istuisko mulle. Miks ei voi puhua tuubista?Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30292579:Buff vai mikä se on, on muuten kätevä kypärämyssynä ja siitä saa nopeasti piponkin. Itse tykkään käyttää myöskin. Tosin meillä on käytössä ilmaiseksi saatuja liittojen ja firmojen mainoshuiveja, ajavat asiansa nekin.
Se nyt on yksi vitun hailee miksi sitä kutsuu.Meilläkin taitaa yks sellanen ohut mainosjuttu pyöriä, mutta ei siihen oo tunnu kukaan tykästyneen. Huppu, pipo ja kauluri on meillä toiminut yhdistelmä. Pitää varmaan joskus sovitella lämpimämpää "buffia"niin tiedän istuisko mulle. Miks ei voi puhua tuubista?
Buff on merkki, tuubihuivi on tuote, yhtä oikeita molemmat (vrt. Levikset/farkut). Mitä väliä millä sitä nimittää? Puhu sinä tuubista kun kerran haluat.Meilläkin taitaa yks sellanen ohut mainosjuttu pyöriä, mutta ei siihen oo tunnu kukaan tykästyneen. Huppu, pipo ja kauluri on meillä toiminut yhdistelmä. Pitää varmaan joskus sovitella lämpimämpää "buffia"niin tiedän istuisko mulle. Miks ei voi puhua tuubista?
Niin eletäänkin. Mua vituttaa kaikki turhanpäiväset merkkituotteet ja vaatteilla snobbailu. Vaan siksipä olen tehnytkin vapaan valinnan asua keskellä maalaismaisemaa ja kuljen ihan missä vaatteissa lystään, ja niin saa lapsetkin mennä ja kiipeillä puissa ja kallioilla välittämättä repeekö buffit tai leviksetAlkuperäinen kirjoittaja Björn;30292604:Voi ttu taas joo, eläkää te siellä maalla vaan niin kuin neuvostoliitossa, niin voitte sitten ylistää itseänne.
Mua taas vituttaa ihmiset jotka alentavat muita. Silti yleensä pidän siitä suuni kiiinni enkä arvostele muita tarpeettomasti vain tuodakseni itseni esille.Niin eletäänkin. Mua vituttaa kaikki turhanpäiväset merkkituotteet ja vaatteilla snobbailu. Vaan siksipä olen tehnytkin vapaan valinnan asua keskellä maalaismaisemaa ja kuljen ihan missä vaatteissa lystään, ja niin saa lapsetkin mennä ja kiipeillä puissa ja kallioilla välittämättä repeekö buffit tai levikset
Alkuun puhuttiin buffeista, sitten vasta tuubihuiveista, kieli muuttuu.Meilläkin taitaa yks sellanen ohut mainosjuttu pyöriä, mutta ei siihen oo tunnu kukaan tykästyneen. Huppu, pipo ja kauluri on meillä toiminut yhdistelmä. Pitää varmaan joskus sovitella lämpimämpää "buffia"niin tiedän istuisko mulle. Miks ei voi puhua tuubista?
Mua taas vituttaa ihmiset jotka alentavat muita. Silti yleensä pidän siitä suuni kiiinni enkä arvostele muita tarpeettomasti vain tuodakseni itseni esille.
Me asutaan kaupungissa, tai taajama-alueella. Ja silti lapset saa kiipeillä puissa ja kallioilla. Katsos kun niitä löytyy myös muualta kuin ihan maaseudulta.Niin eletäänkin. Mua vituttaa kaikki turhanpäiväset merkkituotteet ja vaatteilla snobbailu. Vaan siksipä olen tehnytkin vapaan valinnan asua keskellä maalaismaisemaa ja kuljen ihan missä vaatteissa lystään, ja niin saa lapsetkin mennä ja kiipeillä puissa ja kallioilla välittämättä repeekö buffit tai levikset
Maalaisena pakko kommentoidaVai buff.. jo on taas tullut jotain uutta ja sangen tarpeellista opittua.
Muutamia, silloin joskus talteen kaappiin laitettuja malleja (501), olen nähnyt myytävän retrona kovaan rahaan kirppiksillä. Oletan että niitä ostaneet ovat ne käyttöön ottaneet.Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30292647:Käyttääko kukaab enää leviksiä? Omasta nuoruudestani muistan, että ne oli ainoat oikeat farkut. Mut nyt en ole ajatellut, että käyttääkö nuoriso niitä? Meillä ei siis käytetä, ihan ostetaan halppismallejakin.