Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ehotan jääkiekkoa ja ilmotan että Kärpät on rautaa
ehotan jääkiekkoa ja ilmotan että Kärpät on rautaa
Jääkiekko on yliarvostettua. Viimeksi kun olin matsissa, se oli aika tylsä ja tuli enemmän seurattua cheerleadereita kuin peliä. Satuin istumaan sopivassa paikassa näköalan kannalta...
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30290855:
Tollasella otsikolla voit olla ihan varma, että kaikki palstan naiset tulee tänne![]()
Tollasella otsikolla voit olla ihan varma, että kaikki palstan naiset tulee tänne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30290876:Näinhän se menee : /
Edes osan sais pysymään poissa, niin olisin tyytyväinen =)
Mitä sulle kuuluu?
Olisit sitten laittanut otsikoksi jotain autonkorjaukseen tai tietokoneisiin liittyvää tms. Varmasti olis kaikki miehet tullut kurkkaan, ja naisista vain ne, jotka ilmeisesti olis ansainnutkin päästä tähän ketjuun
Olisit sitten laittanut otsikoksi jotain autonkorjaukseen tai tietokoneisiin liittyvää tms. Varmasti olis kaikki miehet tullut kurkkaan, ja naisista vain ne, jotka ilmeisesti olis ansainnutkin päästä tähän ketjuun :xmas:
Mitäs tässä, oon kipeenä enkä saa kuulemma tehdä mitään, niin oon sit palstalla. Mitäs sulle?
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30290931:Vähän kipeenä täälläkin, mutta se ei lannista =)
Meni ruuat pitkin lattioita, se harmittaa : /
Pitää alkaa kohta kokkailee taas ku muksut nukahtaa![]()
Ei lannistanut muakaan silloin kolme viikkoa sitten, kun olin ensin kipeenä. Ja nyt sit kärvistellään jälkitaudissa :ashamed:
Mies1 ei olis tullut...
Jos tässä ketjussa on tarkoitus testata käänteistä psykologiaa niin aika hyvin oot Rätti onnistunut. :vampire:
Hakusanalla iskunavaimennin = shock absorber löytyy kuitenkin esim. tämä: