Sillähän siitä entisestä autosta pääset sit eroon, jos ottavat vaihdossa liikkeeseen.ja vikaahan tosta löytyy..niinkun ne ovet. ehkä parempi vaan liikkeeseen,pääsee helpommalla itekin.
Sillähän siitä entisestä autosta pääset sit eroon, jos ottavat vaihdossa liikkeeseen.ja vikaahan tosta löytyy..niinkun ne ovet. ehkä parempi vaan liikkeeseen,pääsee helpommalla itekin.
juur näin, liikkeessä ne ei hyvitä huipusti mutta eivät toisaalta kysele liikaaja vikaahan tosta löytyy..niinkun ne ovet. ehkä parempi vaan liikkeeseen,pääsee helpommalla itekin.
kyllä ne sen varmasti ottaa ei se niin paska ole kuitenkaan.Sillähän siitä entisestä autosta pääset sit eroon, jos ottavat vaihdossa liikkeeseen.
:hug:En kuitenkaan alkanu neuloskelemaan, mitä lie hermokipua tms. toisessa kyynärpäässä, tosi ärsyttävää. Vihloo.:kieh:
No mie en tiedä noista autoista enkä liikkeiden käytännöistä mitään niin siksi sanoin ehkä vähän huonosti.kyllä ne sen varmasti ottaa ei se niin paska ole kuitenkaan.
Tuut antaa mulle iltapalaa ja lääkkeen. Sitten peittelet mut yöunille. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30270105:Plääh, ny täytyis keksii mitä sitä tekis ny loppu illan.. enää ei jaksa tenttiinkään lukea, vaikka tuntuu etten edelleenkään muista mitään
Pitää kehdata jos haluaa..kauhee himo päästä kaukon luokse kylään Ottaiskohan se mut sinne jos sattuis sopimaan sitten joskus kun saan sen loman...En mää kehtaa ees kysyy. Jos sen loman nyt joskus sais niin kyllä tarttis jonnekin päästä.
niin pitäs...muttako ei kehtaa,tulee tyrkky olo. ja sillä on niin kiirusta aina,aina töissä.on sellasessa työssä.Pitää kehdata jos haluaa..
Tietenkin kehtaat kysyä!kauhee himo päästä kaukon luokse kylään Ottaiskohan se mut sinne jos sattuis sopimaan sitten joskus kun saan sen loman...En mää kehtaa ees kysyy. Jos sen loman nyt joskus sais niin kyllä tarttis jonnekin päästä.
Kehtasihan Kaukokin kysyä pääsyä siun luokse kylään.niin pitäs...muttako ei kehtaa,tulee tyrkky olo. ja sillä on niin kiirusta aina,aina töissä.on sellasessa työssä.
no arvaa onko meillä miehenpuolilla tyrkky olo kun pitää kiimoissaan aina olla vonkaamassa?niin pitäs...muttako ei kehtaa,tulee tyrkky olo. ja sillä on niin kiirusta aina,aina töissä.on sellasessa työssä.
Ihan turhaan. Kysyt milloin hälle sopii tavata.niin pitäs...muttako ei kehtaa,tulee tyrkky olo. ja sillä on niin kiirusta aina,aina töissä.on sellasessa työssä.
no se onkin sellanen rohkee ja suu käy ku papupataAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30270182:Kehtasihan Kaukokin kysyä pääsyä siun luokse kylään.
Mä ite kysyin heti koskas näkisin seuraavan kerran tuon mun perjantaiherran ja nyt on sovittuna uudet rehvit sitten perjantaille.. tai no voi kyllä olla että lauantainakin..niin pitäs...muttako ei kehtaa,tulee tyrkky olo. ja sillä on niin kiirusta aina,aina töissä.on sellasessa työssä.
mutta ei kauko ole mikään FBAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30270210:Mä ite kysyin heti koskas näkisin seuraavan kerran tuon mun perjantaiherran ja nyt on sovittuna uudet rehvit sitten perjantaille.. tai no voi kyllä olla että lauantainakin..
Mutta samalla lailla kuitenkin pitää uskaltaa kysellä. Muuten ei voi koskaan tietää kuinka käymutta ei kauko ole mikään FB
Hienoa :heart:Ikiuni :hug:
Voi, meidän pikku tirppaa :heart: Meni onnellisena nukkumaan, ensimmäinen oma ystävä on löytynyt.
...vai ottaako ruutis mut kylään
suttura sulla on housussas:stick:muistelen että se on ukkomies, ei taida kestää ottaa mitään sutturoita kylään
eläpä liioittele enempää kuin on tarpeenkotahalko sulla on housussas:stick: