Ai sä ootkin britney!!!
no eks ikinä huomannut jutuista et voisin olla....Ai sä ootkin britney!!!
En mä oikein osaa kuvitella et millasia juttuja britneyllä vois olla. Mut nythän mä tiiän!no eks ikinä huomannut jutuista et voisin olla....
Niin,eikai se päällepäin näy et millasta roskaa suusta pääsee.En mä oikein osaa kuvitella et millasia juttuja britneyllä vois olla. Mut nythän mä tiiän!
jos niillä on salainen ketjumiitti. On tää nyt ihan outoa.Hmph, kaikki tais sit oikeesti hävitä johonkin.
Selkeesti. Ne varmaan puhuu pelkästään meistä pahaa.jos niillä on salainen ketjumiitti. On tää nyt ihan outoa.
Eikä mitään muutaSelkeesti. Ne varmaan puhuu pelkästään meistä pahaa.
täällä on yksi mutta ei tänne kaikkia päästetä,vipit vaanHahaa! Tuolla vois joskus käydä
Nimenomaan. Mut kai ymmärrät, että sä oot kans puheenaiheena, kun kerran oot täällä etkä siellä :kieh:Eikä mitään muuta
Ne on kaikki täällä meillä. :stick:jos niillä on salainen ketjumiitti. On tää nyt ihan outoa.
täällä on yksi mutta ei tänne kaikkia päästetä,vipit vaan
Mites jos nainen menee käymään tuolla, niin joutuuko sit heti töihin?Hahaa! Tuolla vois joskus käydä
Eikäkö tulin just siitä salaisesta kokuksesta jossa haukuttiin teitä MUITANimenomaan. Mut kai ymmärrät, että sä oot kans puheenaiheena, kun kerran oot täällä etkä siellä :kieh:
Tottakai vai meinasikko sossupummiksi alkaa sielä?Mites jos nainen menee käymään tuolla, niin joutuuko sit heti töihin?
Höh!!! Ei mua voi haukkua, oon aina kiltti ja viaton :saint:Eikäkö tulin just siitä salaisesta kokuksesta jossa haukuttiin teitä MUITA
Riippuu vähän asiakkaistakinTottakai vai meinasikko sossupummiksi alkaa sielä?
ja minäkö en muka ole:stick:Höh!!! Ei mua voi haukkua, oon aina kiltti ja viaton :saint:
Eikäkö siis muita paitsi Sinua =)Höh!!! Ei mua voi haukkua, oon aina kiltti ja viaton :saint:
Et..ja minäkö en muka ole:stick: