:wave:Mä poistun ny. :wave:
Millainen kampaus oli?Plaah,mietin jo vavissani hetken et lähenkö mutta purin sitten kampauksen ja päätin että en mene. Tuonne pimeeseen jaksa lähteä.
Ihan tavallinen pörrönuttura,ei siis sellanen pisnesluukki nuttura vaan sellanen mun näkönen sekapörrö.Millainen kampaus oli?
Mä olen joku Jani-Petterimä olin munamies
Pieni muna, iso sielu. Sellainen olet sinä eli aivan kuten munakkalainen patsastaiteilija Munamies. Olet tunteellinen, herkkä ja yksinkertaisesti aivan ihana. Olet avulias ja ajattelet muitakin kuin itseäsi. Arvostat ystävällisiä ihmisiä ja sellainen olet itsekin. Sydäntäsi lähellä on tietysti eksistentialismi ja munien maalailu. Käytät usein aikaasi syvällisiin pohdintoihin, kuten siihen, että kumpi oli ensin, kana vai sinä.
TESTI: Kuka menneistä Putous-hahmoista olet? - Ohjelmat - MTV.fi
Putous 3 - Sketsihahmo Jani-Petteri - YouTubeMä olen joku Jani-Petteri
"Tämä on selvä peli! Olet kuin ilmetty Jani-Petteri, tuo ihana eskarilainen Dragsfjärdistä! Olet hiljainen ja ystävällinen tyyppi. Todellisuudessa olet kuin kävelevä tietosanakirja. Edes lähipiirisi ei välttämättä tiedä, miten paljon tietoa ja taitoa sinusta löytyy. Elämäsi varrella olet saattanut kuluttaa aikaa silloin tällöin myös psykoterapeutin vastaanotolla. Viitsivitsi! Pukeudut rentoihin vaatteisiin ja raahaat yleensä reppua mukanasi joka paikkaan. Vaatekaapissasi piilottelet vähintään kolmea erilaista valomiekkaa. Haittaakse?"
Kattelen töllöä, hoidan pikkuista (vaikkei tuo kyllä enää mikään kauhean pikkuinen ole) ja hengailen netissä.kysynpähän taas että missä kaikki on? pitkäkaula ja ruutis nyt tiedetään mutta muut. Ihan tylsää kun ruutiskaan ei ole kiusaamassa.
Ilmeisesti muilla on se joku elämä tai jotain :Okysynpähän taas että missä kaikki on? pitkäkaula ja ruutis nyt tiedetään mutta muut. Ihan tylsää kun ruutiskaan ei ole kiusaamassa.
samana iltana kaikilla Ne joukkokiusaa|OIlmeisesti muilla on se joku elämä tai jotain :O
Elämä? :OIlmeisesti muilla on se joku elämä tai jotain :O
Ehkä niillä onkin yhteinen elämä :O :O :Osamana iltana kaikilla Ne joukkokiusaa|O
En oo ihan varma... :| jotenkin oon ymmärtänyt että syöminen on kuitenkin oleellinen osa elämää.Elämä? :O
Onko se jotain syötävää?
Nyt oon kyllä loukkaantunut...ei kutsuttu mukaan: /Ehkä niillä onkin yhteinen elämä :O :O :O
Pitäähän jonkun täällä vahtia, ettei me ihan villiinnytä. Oot nyt vastuussa meistä muista.Nyt oon kyllä loukkaantunut...ei kutsuttu mukaan: /
jaa munko pitäs...joops:snotty:Pitäähän jonkun täällä vahtia, ettei me ihan villiinnytä. Oot nyt vastuussa meistä muista.
Juu, ruoska vaan käteen niin kyllä me totellaan.jaa munko pitäs...joops:snotty:
Juu, ruoska vaan käteen niin kyllä me totellaan.