The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Porukka on töissä kipeenä ni nyt vasta kotona vaikka piti olla jo kahden jälkeen.. Kyllä se vaan näkyy kun yhdenkin työpanos on poissa. Osaa arvostaa sitten kun ollaan täysmiehityksellä :D

Lapset ei halua tulla kotiin, ne jää vielä yöksi. :whistle: pitää laittaa jotain nättiä päälle ja lähtee miehen kanssa jonnekkin kuljailemaan kylille.. :D
 
Porukka on töissä kipeenä ni nyt vasta kotona vaikka piti olla jo kahden jälkeen.. Kyllä se vaan näkyy kun yhdenkin työpanos on poissa. Osaa arvostaa sitten kun ollaan täysmiehityksellä :D

Lapset ei halua tulla kotiin, ne jää vielä yöksi. :whistle: pitää laittaa jotain nättiä päälle ja lähtee miehen kanssa jonnekkin kuljailemaan kylille.. :D
:hug: - levätähän sun pitäs eikä olla hepenissä rimpsalla, just lähestulkoon edeltävästä taudistakaan toipunut...

Voi sitä hepenissään kuljailla kotosillakin :whistle: ;)
 
Heippa, ihanaa syksyistä päivää. Mitäs ketjussa tänään ?
Morjens :)!

Aurinkoisesta syyspäivästä ainakin täällä nautittu, kyllä on niin hemmottelua tämmöset kelit. Ipanat on riekkuneet pihamaalla ja hankkineet punaisia poskia....mä sitten oon hemmotellut niitä lämpimillä pullilla :p

Olikin ihanaa leipoa pitkästä aika, toviksi sain tytöstä apulaistakin.

Mitäs sulle? Toivottavasti elo eilisestä rauhoittunut :hug:...
 
:hug: - levätähän sun pitäs eikä olla hepenissä rimpsalla, just lähestulkoon edeltävästä taudistakaan toipunut...

Voi sitä hepenissään kuljailla kotosillakin :whistle: ;)
Mut kun mulla on uudet saappaat ja ei niitä voi sisällä.. Ja nahkatakki kuuluu tän pikkumekon kanssa, se on liian kuuma sisällä!!! Vähän siiiiiis pakko lähteä ulos :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Morjens :)!

Aurinkoisesta syyspäivästä ainakin täällä nautittu, kyllä on niin hemmottelua tämmöset kelit. Ipanat on riekkuneet pihamaalla ja hankkineet punaisia poskia....mä sitten oon hemmotellut niitä lämpimillä pullilla :p

Olikin ihanaa leipoa pitkästä aika, toviksi sain tytöstä apulaistakin.

Mitäs sulle? Toivottavasti elo eilisestä rauhoittunut :hug:...
Heippa, ihana ilma, kyllä tälläisestä syysilmasta nauttii. :)
Jaa, saa nähdä jatkuuko paskan puhuminen ja valittaminen viellä selän takana. Tänään ollu rauhallista.
Oi oi tuoreita pullia, ihanaa. Teillä ollu ihan kiva päivä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa, ihana ilma, kyllä tälläisestä syysilmasta nauttii. :)
Jaa, saa nähdä jatkuuko paskan puhuminen ja valittaminen viellä selän takana. Tänään ollu rauhallista.
Oi oi tuoreita pullia, ihanaa. Teillä ollu ihan kiva päivä. :)
Huh, hyvä kun on ollut sillä rintamalla sitten hiljaista :D...johan tuota on jo riittänytkin :kieh:, sais jo luvan loppuakin...

Jees, mikäs tässä on ollut päivää viettäessä - kaikilla ollut mukavata ja sitä yhdessä olemisen ja tekemisen riemua jos vaikka sitten ihan sitä itekseenkin olemista. Paljon on päivään mahtunut.

En ole aikoihin leiponut pullaa, niin nyt tempasin...ja huokailuista päätellen tais tulla oikeeseen saumaan :D

Kohta ohjailen tässä saunaliikennettä ja sitten jatketaan lauantai- illan huuman parissa...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä