The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
ei kai vielä kannata nukkua. täällä oli kans siivouspäivä huomenna mut vaihtui kalareissuun. tosi kauan kyllä vastustelin kalareissuun lähtöä.
Miun on pakko siivota huomenna, tänään en jaksanu ja huomenna tulee vieraita. :)

Miekin olisin huomenna tosin vaikka mato-ongelle mieluummin lähteny :D (vaikken mie kyl uskalla laittaa matoa koukkuun enkä ottaa kalaa irti mut sujuvasti uitan sitä matoa :D )
 
  • Tykkää
Reactions: poika
IhQ
Nyt alkaa taas aivot jumittaa sen verran että parempi siirtyä vaaka-asentoon oottelee nukkumattia. Ei miulloo mittään älyllistä sanottavaa ja niitä älyttömimpiä juttuja en tahdo/viiti teijän kans kuitenkaan jakaa. :LOL:
Antakaa anteeks, vika ei oo teissä vaan miussa :D

Öitä :kiss:
 
...no bala bim bala bom - siellä missä meijen vellokset on, niin on taatusti meno jumalaton |O :O :D

Pukkas jamesina oloa eli pirssikuskiksi jouduin. Piti käydä hakemassa nämä yhdet sokerihumalaiset hipoista pois ympäri ämpäri syrjäkyliä hippaloimasta kotio. Niin oishan se ollut tietenki ällistyttävää, jos ois ollut semmonen tasasen tylsä hakureissu mutta siihen ehti sitten sattua perinteistä "eikö tämä taaskaan päässyt strömssö- ohjelmaan"- tilannetta ja sevittelyä, jotta....mä ihan luulen että huomenna vietetään tasaisen tappavan tylsää ja turvallista kotielämää :rolleyes: :snotty: :D

Onpahan laitettu maine taas kohdilleen :ashamed: :p :D
 
  • Tykkää
Reactions: poika
...no bala bim bala bom - siellä missä meijen vellokset on, niin on taatusti meno jumalaton |O :O :D

Pukkas jamesina oloa eli pirssikuskiksi jouduin. Piti käydä hakemassa nämä yhdet sokerihumalaiset hipoista pois ympäri ämpäri syrjäkyliä hippaloimasta kotio. Niin oishan se ollut tietenki ällistyttävää, jos ois ollut semmonen tasasen tylsä hakureissu mutta siihen ehti sitten sattua perinteistä "eikö tämä taaskaan päässyt strömssö- ohjelmaan"- tilannetta ja sevittelyä, jotta....mä ihan luulen että huomenna vietetään tasaisen tappavan tylsää ja turvallista kotielämää :rolleyes: :snotty: :D

Onpahan laitettu maine taas kohdilleen :ashamed: :p :D
selkeetä, eli siis kuski on sekavin :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä