Ei, mut sit kantsii ostaa lisäksi vaikka joku avaimenperä ja laskea yhteen sen ja laukun hinnat, ja sitten jakaa kahdella. Siinä olisi sitten kappalehinta, jonka voi kertoa.kerrotaankos laukuistakin vaan olkahihnojen hinta?
Ei, mut sit kantsii ostaa lisäksi vaikka joku avaimenperä ja laskea yhteen sen ja laukun hinnat, ja sitten jakaa kahdella. Siinä olisi sitten kappalehinta, jonka voi kertoa.kerrotaankos laukuistakin vaan olkahihnojen hinta?
ei näköjään ikinä ole liian vanha oppimaan matematiikkaa.Ei, mut sit kantsii ostaa lisäksi vaikka joku avaimenperä ja laskea yhteen sen ja laukun hinnat, ja sitten jakaa kahdella. Siinä olisi sitten kappalehinta, jonka voi kertoa.
vieläkö söpöliiniä odotat?Mää huokasen vaan syvään.
Miun on pakko siivota huomenna, tänään en jaksanu ja huomenna tulee vieraita.ei kai vielä kannata nukkua. täällä oli kans siivouspäivä huomenna mut vaihtui kalareissuun. tosi kauan kyllä vastustelin kalareissuun lähtöä.
ei kaa vaan minulla ole orastavaa jakomielitautia? toivon että palsta sekoilee.Miten sie poika onnistuit tykkäämään kahdesti tuosta miun kyllästymisviestistä? Ku lukee et "poika ja poika tykkäsi tästä" tms. Taitaa palsta sekoilla..
Joskus on tehnyt miulle saman sekoilun .Miten sie poika onnistuit tykkäämään kahdesti tuosta miun kyllästymisviestistä? Ku lukee et "poika ja poika tykkäsi tästä" tms. Taitaa palsta sekoilla..
en ,kun ei sitä kiinnostanut.vieläkö söpöliiniä odotat?
mitä helvettiä. odotin paljon mutta tissit oli piilossa
aina voi myös heittää telkkaria sillä mikä käsiin osuu.V*ttu taas noi kiljuhanhet ilmesty telkkariin ja pitäs nostaa peräpää sohvasta että yltää kaukosäätimeen
Ei pysty, ainoa esine on mun luuri ja sitten mulla ei ois elämää enääaina voi myös heittää telkkaria sillä mikä käsiin osuu.
selkeetä, eli siis kuski on sekavin...no bala bim bala bom - siellä missä meijen vellokset on, niin on taatusti meno jumalaton |O :O
Pukkas jamesina oloa eli pirssikuskiksi jouduin. Piti käydä hakemassa nämä yhdet sokerihumalaiset hipoista pois ympäri ämpäri syrjäkyliä hippaloimasta kotio. Niin oishan se ollut tietenki ällistyttävää, jos ois ollut semmonen tasasen tylsä hakureissu mutta siihen ehti sitten sattua perinteistä "eikö tämä taaskaan päässyt strömssö- ohjelmaan"- tilannetta ja sevittelyä, jotta....mä ihan luulen että huomenna vietetään tasaisen tappavan tylsää ja turvallista kotielämää :snotty:
Onpahan laitettu maine taas kohdilleen :ashamed: