Onko kenenkään palstalaisen puolisi puuttunut palstailuun?

"henni"
Jep!!
Alkaa olee jo viikottainen kuittailun aihe!
Minun pitäisi olla seurana katsomassa "asiaohjelmia".
-vastaan vaan, että palstan aiheet liippaa himpun verran lähempää omaa elämää kuin jotkut poliittiset väännöt
 
Spencer Hastings
Noh. Tuossa eräs päivä juttuja lueskellessani pamautin nyrkillä läppäriä "TUNGE SE S******N OLKIUKKO HANURIIS!!!1" -mylväisyn saattelemana. Silloin mies käski pois palstalta syömään sipsiä ja katselemaan elokuvaa.
 
Pin
No sitä ärsyttää joskus kun nauraa räkätän jollekin asialle ja kysyy

"mitä nyt mille naurat?"
minä: " ei mitään, pitkä juttu et tajua kuitenkaan"
Mies: " no kerro nyt..selitä :) "
Minä: " siis tosi pitkä juttu, monen sivun"
Mies: " No kerro lyhyesti"
Minä: " noo voii..no Ken guru sanoi näin ja sitten Phoebsi siihen että... ja sitten minä ajattelin että.. kohta saapuikin harmaa trollaamaan ja sitten tytsi kertoi että... ja sitten Ciervo joka muuten on*** sanoi että... ja mukaan vedettiinkin vanha klassikko pihveistä koska joku ymmärsi väärin. Tajusitko?"
Mies: "en"
Minä: "niin... :D "

Toinen on kun sähähdän yhtäkkiä hiljaisuuden keskelle kovaan ääneen "VITUN IDIOOTIT!!!" ja nykäsen läppäriä niin käskee hakemaan vähän kahvia.
 
Viimeksi muokattu:
dksfl
Noh. Tuossa eräs päivä juttuja lueskellessani pamautin nyrkillä läppäriä "TUNGE SE S******N OLKIUKKO HANURIIS!!!1" -mylväisyn saattelemana. Silloin mies käski pois palstalta syömään sipsiä ja katselemaan elokuvaa.
Pitäskö koittaa hakea Kaksplussalta korvauksia läppäristä joka on mennyt rikki kun on palstaillessa lentänyt seinään tai saanut kokikset/maidot päälleen...
 

Yhteistyössä