The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
routis voiskin ystävällisesti kutoa köpsikselle kamppeet seuraavaan miittiin...
...no se pukkaa näihin taitohini nähden sitten hyvin privaattia salongia :rolleyes:, jotta - paas laittaen etsintään semmonen paikka ja tee varaus hyvissä ajoin...

Mutta nuinkin hehkeän mallin puolusteluksi on sanottava, että taitanee malli ihan itse hoitaa asian paljon tyylikkäämmin - tällä mun ähräyksellä tulee vain mautonta sutturaa :snotty:
 
...no se pukkaa näihin taitohini nähden sitten hyvin privaattia salongia :rolleyes:, jotta - paas laittaen etsintään semmonen paikka ja tee varaus hyvissä ajoin...

Mutta nuinkin hehkeän mallin puolusteluksi on sanottava, että taitanee malli ihan itse hoitaa asian paljon tyylikkäämmin - tällä mun ähräyksellä tulee vain mautonta sutturaa :snotty:
Mie osaa neuloa |O. Mutta langat on vaan niin kivoja :ashamed:.

Joten apu tulisi tosiaan tarpeeseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30257451:
Mie osaa neuloa |O. Mutta langat on vaan niin kivoja :ashamed:.

Joten apu tulisi tosiaan tarpeeseen.
Juu, langat on tosi kivoja ja nättejä ja pörrrrrrösiä jajajaja....ja täällä osaa kukaan muukaan niin mitään mutta vimmaisuutta kun omistaa nyt yli omien tarpeiden, niin kait mä tästä jotain saan puikoilla nyplätyksi :p
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30257459:
Elä mee sanomaan. Voi olla myös hidas sytytys :hug:.
no en mä sille mitään sano mutta et voin itelleni todeta et vai niin taas oli tällänen. eikä sillä varmasti ole hidas sytytys vaikka sellanen ujo poika onkin mutta ei vaan taida olla kiinnostunutkaan.....mutta miksi sitten kysellä kuulumisia..en tajua.
 
Viimeksi muokattu:
Juu, langat on tosi kivoja ja nättejä ja pörrrrrrösiä jajajaja....ja täällä osaa kukaan muukaan niin mitään mutta vimmaisuutta kun omistaa nyt yli omien tarpeiden, niin kait mä tästä jotain saan puikoilla nyplätyksi :p
Miulla olisi tuolla kaapissa monta kerää aivan ihanaa lankaa ja haluaisin pontson niistä, mutta ei nuo neulomisen taidot mihinkään ole parantunut :mad:.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30257477:
Miulla olisi tuolla kaapissa monta kerää aivan ihanaa lankaa ja haluaisin pontson niistä, mutta ei nuo neulomisen taidot mihinkään ole parantunut :mad:.
aloitat vaan pontson niin eiköhän ne taidot parane loppua kohti mennessä
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30257477:
Miulla olisi tuolla kaapissa monta kerää aivan ihanaa lankaa ja haluaisin pontson niistä, mutta ei nuo neulomisen taidot mihinkään ole parantunut :mad:.
...mun eno muuten innostu tässä - no, on siitäkin jo kulunut luvattoman kauan aikaa mutta jokatapauksessa - temppuilemaan jonku ihme neulomiskoneen kanssa sillä seurauksella, että mies pisti tekien lähes koko suvulle villapuseroa ja neuletakkia...

Mä yritän ymmärtää noita ohjeita ja se mitä en tajua - eli paljon - niin sitten sovellan :D

Juuei, olen todella pois ja kaukana mukavuusalueeltani....
 
IhQ
Ihkunen - nyt sinä siinä stop! Tuu mukaan tohon käsityöjuttuketjuseen, kun sä oot niin taitava käsistäs ja varsinkin puikkojen kanssa :)!
:LOL:

Kuule mie oon nyt lähiaikoina ollu niin stressaantunut kaikesta ja niin "kiireinen" (aikataulut kusee koko ajan enempi vähempi) etten osaa/jaksa/pysty keskittyy mihinkään. Mutta..jos nyt joskus johonkin taas kykenen niin vastaus on vahva ehkä..:D
 
:LOL:

Kuule mie oon nyt lähiaikoina ollu niin stressaantunut kaikesta ja niin "kiireinen" (aikataulut kusee koko ajan enempi vähempi) etten osaa/jaksa/pysty keskittyy mihinkään. Mutta..jos nyt joskus johonkin taas kykenen niin vastaus on vahva ehkä..:D
Juu juu, stressitasoa laskemaan vaan käsitöiden keralla :rolleyes:...tää nyt meni kuulostamaan aivan....mutta poimit sieltä varmaan sen kultamunasen :D

:hug: - asia kerrallaan, kyllä se siitä suttaantuu.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
IhQ
no mikäs niissä nyt ituttaa?
Noku en vaan saa sitä autoa toimimaan niinku haluisin. Ope kehuu että välillä onnistuu hyvin ja kun tiedän kuitenkin mitä pitäis tehdä, miten liikenne toimii mutta sitten välillä taas..ajotukset kusee, lähestymiset kusee ja kaikki on välillä niin hevletin vaikeeta.
Kaikki autot sais ampua kuuhun.
Ei jaksa.
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Noku en vaan saa sitä autoa toimimaan niinku haluisin. Ope kehuu että välillä onnistuu hyvin ja kun tiedän kuitenkin mitä pitäis tehdä, miten liikenne toimii mutta sitten välillä taas..ajotukset kusee, lähestymiset kusee ja kaikki on välillä niin hevletin vaikeeta.
Kaikki autot sais ampua kuuhun.
Ei jaksa.
se on kumminkin vain autoilua. on tainnut mennä nykyään tarkemmaks autokoulut kuin ennen. itsekin jyräsin insissä pujottelussa kaikki keilat ja kortin sain. kai se anto sen armosta kun oli 18 v päivä. aamulla kirjalliset ja puolilta päivin inssi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä