Miten jotkut voi olla niin ilkeitä täällä toisilleen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmeissään

Vieras
En voi kun ihmetellä, miten täällä on niin paljon ilkeitä ihmisiä toistensa kimpussa :O Vai onko kyseessä yksi henkilö joka kommentoi joka asiaan ja joka ketjuun kaikkea älytöntä!!! Tuollaisten ihmisten kanssa pitäisi samalla maapallolla elää, toivottavasti en tule koskaan törmäämään tuollaisiin itsekkäisiin ja kaikkitietäviin ihmisiin. Onneksi oma ystäväpiirini on täysin erilainen, kunnioitetaan toistemme päätöksiä ja ollaan läsnä elämässä, eikä todellakaan ilkeillä ja piilov***illa toisillemme. Tykkään käydä palstalla päivittäin ja joka kertaan törmään samaan ilmiöön. EN VOI KÄSITTÄÄ!!!

Tätä minäkin olen sanonut. On surullista, että ihminen on saanut lapsen ja silti sydämeltään paha. Säälin miestä ja lapsia.

Täällä ei pahemmin ole esimerkiksi romantiikkaa ja harvakseltaan hyväntahtoista jutustelua.

[QUOTE="Joopajoo";30252811]Se on totta että täällä ollaan ilkeitä, mutta sinä itse olet yksi ilkeimmistä palstalaisista.
:([/QUOTE]

Enpä. :( Inhoan tylyjä viestejä ja monesti olen niistä sanonut, samoin ihmetyksestäni, että tällaisia naisia on olemassa. En tahtoisi sitä enkä tykkää siitä. He pilaavat naisten mainetta. Naisen ei yksinkertaisesti sovi kirjoittaa niin karkeasti ja kovasti, joskus raa'astikin, äidin varsinkaan.

Enpä. :( Inhoan tylyjä viestejä ja monesti olen niistä sanonut, samoin ihmetyksestäni, että tällaisia naisia on olemassa. En tahtoisi sitä enkä tykkää siitä. He pilaavat naisten mainetta. Naisen ei yksinkertaisesti sovi kirjoittaa niin karkeasti ja kovasti, joskus raa'astikin, äidin varsinkaan.

Juuri tuo on ilkeää, miten haukut naisia jotka ovat kanssasi eri mieltä keskusteluissa. Ilmeisesti sinun harrastamasi ilkeyden laji on täällä sallittua koska siihen ei puututa. Olet keksinyt tavan olla ilkeä siten, että siitä ei saa oikein tartuttua kiinni. Tosi surullista ja on huonontanut palstan ilmapiiriä entisestään.

[QUOTE="Joopajoo";30252845]Juuri tuo on ilkeää, miten haukut naisia jotka ovat kanssasi eri mieltä keskusteluissa. Ilmeisesti sinun harrastamasi ilkeyden laji on täällä sallittua koska siihen ei puututa. Olet keksinyt tavan olla ilkeä siten, että siitä ei saa oikein tartuttua kiinni. Tosi surullista ja on huonontanut palstan ilmapiiriä entisestään.[/QUOTE]

En hauku ketään ihmistä siksi, että on eri mieltä asiallisesti, esim. mörköäiti tai echo. Vaan arvostelen rumaa kielen käyttöä (jota ennen tuli jälkimmäiseltä paljonkin mulle, nyt ei enää). En ole muistaakseni koskaan ilman syytä haukkunut täällä ketään, enkä ylipäätään haukkunut kuin itseäni puolustaakseni ja harvoin verrattuna saamiini sanoihin, joita en voisi edes kuvitella naisen sanoiksi.

Asiallinen arvostelu toisen käytöksestä on aivan eri asia kuin haista v, henkilökohtaisuudet, tms. On nimittäin olemassa käytösnormeja, joilta ei voi livistää.

[QUOTE="Joopajoo";30252942]Mies 1, sinä ilkeilet myös asiallisille keskustelijoille sanomalla kylmiksi, miehekkäiksi, karskeiksi. Ilmeisesti et itse hahmota käytöstäsi ollenkaan.[/QUOTE]

En muista sanoneeni koskaan noin asialliseen saamaani kommenttiin. Sen sijaan terävää tai loukkaavaa tekstiä olen monestikin hämmästellyt koska se ei ole mieluisaa naiselta, eikä miehellekään hienoa.

En muista sanoneeni koskaan noin asialliseen saamaani kommenttiin. Sen sijaan terävää tai loukkaavaa tekstiä olen monestikin hämmästellyt koska se ei ole mieluisaa naiselta, eikä miehellekään hienoa.
En ole koskaan sanonut mitään asiatonta kenellekään (täällä). Silti olen saanut sinulta varsin usein vähemmän mairittelevia määritteitä naiseudestani, älykkyyteni rakenteesta ja oletetusta käytöksestäni, josta et itse asiassa tiedä yhtään mitään.

Tuollainen ei ole mielestäni millään lailla hyvää tai ystävällistä käytöstä.

Yhteistyössä