The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Ei... Firman velka-asioita, kun en ole palauttanut käräjäoikeuteen postitse tulleita papereita määräaikaan mennessä, niin tuli tuomaan tiedoksiantoa kotiovelle. Tai siis firman käyntiosoitteeseen, joka nyt on sama asia tässä tapauksessa. En ole joo palauttanut, laitan kaikki firman nimellä tulevat kirjeet isoon kenkälaatikkoon, kun ei niille mitään pysty tekemään, niin ei kannata edes avata. ;)
Viimeksi kun kuulin jonkun sanovan näin, meni muutama kuukausi ja luottotiedot oli veks. Suosittelisin velkaneuvojaa ja omaisuuden myymistä.
 
Viimeksi kun kuulin jonkun sanovan näin, meni muutama kuukausi ja luottotiedot oli veks. Suosittelisin velkaneuvojaa ja omaisuuden myymistä.


En silti pidä sitä fiksuna tapana hoitaa asioita, oli ne rahat missä lompsassa tahansa.



Mutta peukutan silti että ne asiat siitä suttaantuis.

En mä henkilökohtaisia asioitani näin hoidakaan, omat laskut just ja just saa jotenkin hoidettua ja omat henk.koht. luottotiedot on kyllä ihan puhtaat. :) Ei ole fiksu tapa, myönnetään, mutta ei nyt oikein muutakaan voi. Firmalle ei taida velkaneuvojaa saadakaan, saneeraus tietysti, mutta nyt ei kannata, kun ei ole liikevaihtoa. Ja en viitsi omalla rahalla / omiin nimiin ostetun omaisuuden myymisellä paikata osakeyhtiön velkoja, kun tässä tapauksessa se on vaan ongelman siirtämistä ja oman omaisuuden menettämistä. Konkurssin tullessa mulle ei itelle käy mitään, kun kyseessä on osakeyhtiö. Ei sillä, kyllä mä toivon vielä jotenkin saavan tuon firmankin jaloilleni. :)
 
kahvikirahvi
Elä puhu mitään. Vastaa toki puhelimeen, mut oot vaan ihan hiljaa ja huokailet :D
Sille on kyllä hankala sanoa mitään ko se on semmonen räpättäjä. Yks ilta ihan valehtelematta se höpötti 45 min putkeen, en tiiä ehtikö se vetää henkeekään välillä. Mumisin aina välillä että hmm, ahaa, okei. Tuijottelin kelloa siinä suunvuoroa odotellessa :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä