The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Apteekeista ainakin mun mielestä.

muoks. en tiedä onko niistä apua mutta kokeillahan aina voi :)

Kokeile googlettaa geelopohjallinen, geelityynyt tms.

Äidilläni oli kantapäässä luupiikki ja käytti sellaista reiällistä geelipohjallista ja tavallistakin geelipohjallista.
Auttoi ainakin jonkin verran.
Sai luupiikkiin kyllä kortisonipiikkejäkin.
Ok. Pitää katella. Mulle eivät kortisonia laittaneet, kun siitä ei ole todistettua tehoa.
 
Spencer Hastings
MITEN mä en saa edes valmista sokerimassa skulaamaan? En alennu sheivaamiseen, haluan repiä karvani ja tuntea tuskaa ja kipua ja sitten olla tyytyväisenä siloinen. Edes vahaliuskoja en osaa käsitellä oikein. Miten voi olla kainalokarvoista näin paljon harmia???

Suositelkaa epilaattoria.
 
MITEN mä en saa edes valmista sokerimassa skulaamaan? En alennu sheivaamiseen, haluan repiä karvani ja tuntea tuskaa ja kipua ja sitten olla tyytyväisenä siloinen. Edes vahaliuskoja en osaa käsitellä oikein. Miten voi olla kainalokarvoista näin paljon harmia???

Suositelkaa epilaattoria.
Mulla ollut joku epilaattori kaapissa vuoden verran :whistle:
Käyttämättömänä :D

Joten en pysty sanoon mitään siitä onko hyvä vai ei :D

Joku Braunin silk-epil I se on :D

Höylää käyttänyt aina mutta olishan se kiva jos karvat pysyis vähän kauemmin pois :D
 
Tuli muistikatko, mikä on se ulkomaalainen vastaava ohjelma kuin viidakon tähtöset?
Missä syödään jotain ällöjä juttuja ja tehdään jotain kummallisia juttuja.


muoks. en tarkoita selviytyjiä
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Minkä ikäisenä lapset oppii laskemaan? Puolikas sai tänään ottaa kourallisen manteleita ja pyysin sitä laskemaan montako se otti. Sitten laitettiin ne nätisti riviin niin hienosti ja oikein osasi laskea kaikki kahdeksan. Mun mielestä aika hienosti kolmivuotiaalta :)
 
Minkä ikäisenä lapset oppii laskemaan? Puolikas sai tänään ottaa kourallisen manteleita ja pyysin sitä laskemaan montako se otti. Sitten laitettiin ne nätisti riviin niin hienosti ja oikein osasi laskea kaikki kahdeksan. Mun mielestä aika hienosti kolmivuotiaalta :)
Ei aavistustakaan "normista" mut hyvältä kuulostaa. Mun 4-vuotias ei vielä osaisi. :)
 
Minkä ikäisenä lapset oppii laskemaan? Puolikas sai tänään ottaa kourallisen manteleita ja pyysin sitä laskemaan montako se otti. Sitten laitettiin ne nätisti riviin niin hienosti ja oikein osasi laskea kaikki kahdeksan. Mun mielestä aika hienosti kolmivuotiaalta :)
Kaverin lapsi laski kanssa kolme veenä kymmeneen.
Myös englanniksi :)

Omat varmaan laskeneet kanssa tuossa iässä ainakin johonkin lukuun asti.
En muista enää.
 
IhQ
Mie ilmeisesti ajoin tänään pimeän osion ajon..ja mie luulin että mennään "muuten vaan" kokeilemaan niitä simulaattoreita..etenkin kun mentiin muualle vaikka autokoulullakin on yks simu. Luulin että se pimeänajo ajetaan sillä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
noh ku
Jahas, se ois tänään elämäni (ja minilettusen) ensimmäinen vauvamuskari. Mitä siellä siis tehdään, ollaanko jossain polttopalloringissä mukelot viltillä ja hyräillään Kumbayahia ja nakutellaan menemään kapuloilla rytmiä?

Jännä.

Maanantaihuomenta! :wave:
kaa siellä olin nih sit oli viellä sellasset käsinuket ja danssailtiin piirissä :) mut joo palikoilla hakkaamista ja nimien laulamista :) sit meillä oli viellä ne karvapallot joita heiteltiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä