No ne ei siellä kai kauheen kauaan vanhenisPari gerbiiliä sinne terraan?
No ne ei siellä kai kauheen kauaan vanhenisPari gerbiiliä sinne terraan?
Joo,en halua vaikuttaa liian tyrkyltä. ehkä laitan sit myöhemmin kiitokset ja jään odottelemaan....No miksi sitä pitäis montaa kertaa peräkkäin sanoa? Itse laittaisin pelkän kiitoksen ja kattoisin millasta vastausta sieltä tulee.
Mutta itsehän sinä päätät mitä haluat sille laittaa.
Hah! Kyllä mä sieniä ainakin söin. Siis ihan ruokasieniä . Possun päällä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30249285:Tatin päällä
Siis tarkoitin, että olit sieniä keräämässä kenties
No tavallaan. Näin myös pupuja.veikkaan että deedee on ollu pupuilemassa, onhan nyt alkanu jänöjussien pyyntiaika
Istuis nätisti .Sitten mä tahtoisin semmosen jättiterran missä kaikki gerbiilit istuis nätisti ja se ois semmonen aavikkohenkinen koriste
mää olin kans tattihommissa pyhänaikana
mutta en hakannu tattia
mites tää?Käärmeen terraan haluaisin ehdottomasti ison onton pääkallon. Joko ihmisen kallo tai semmonen missä on sarvet.
"Istuis nätisti" Eikä yhtään sotkis puruja eikä järsis mitään.Sitten mä tahtoisin semmosen jättiterran missä kaikki gerbiilit istuis nätisti ja se ois semmonen aavikkohenkinen koriste
Olin kuullut tuosta jo, että ei kannata katsoa. Ilmeisesti pitää paikkansa.Katoin muuten eilen Juoppohullun päiväkirja-elokuvan. Vittu mitä paskaa, odotin että se olis ollut hauska kun ne kirjatkin on naurattanu niin kauheesti. Hyh. Monta minuuttia elämästäni tuhlaantui.
Minä en oo kahtonu sitä kun kaikki haukkui sen ihan nollaksi.Katoin muuten eilen Juoppohullun päiväkirja-elokuvan. Vittu mitä paskaa, odotin että se olis ollut hauska kun ne kirjatkin on naurattanu niin kauheesti. Hyh. Monta minuuttia elämästäni tuhlaantui.
Sama juttu mulla,en ole vaivautunut.Minä en oo kahtonu sitä kun kaikki haukkui sen ihan nollaksi.
Unia:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30249351:Kyl muuten mä hilpasen sänkyyn. Pakko saada nukuttua ku on se aamuvuoro huomenna. Öitä :kiss:
Onhan täällä joskus ihan mukavaakin .ja mun pitäis lähteä käymään huomenna tsadissa... huoh
Viimenen lause pelastaa koko homman :hug:.Joo älkää kattoko.
Miten selviän huomenna 8h ilman juoksevaa vettä? Entä jos tulee kauhee paskahätä enkä voi vetää vessaa? Kaikki kaveritkin käy töissä enkä voi soittaa kenellekään että moi, tuun teille vessaan. Juoma- ja kahvinkeittovedet ja käsienpesuunkin on pulloissa, mut miten selviän vessatta :'( Yhyy. Lähen mummilaan evakkoon.
jemmaa vettä kylpyammeeseen ja kattiloihinJoo älkää kattoko.
Miten selviän huomenna 8h ilman juoksevaa vettä? Entä jos tulee kauhee paskahätä enkä voi vetää vessaa? Kaikki kaveritkin käy töissä enkä voi soittaa kenellekään että moi, tuun teille vessaan. Juoma- ja kahvinkeittovedet ja käsienpesuunkin on pulloissa, mut miten selviän vessatta :'( Yhyy. Lähen mummilaan evakkoon.