Millainen alkoholinkäyttö parisuhteessa olisi sinulle liikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kysyn"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle ois liikaa jos mies tahtois vetää ööveri kännit joka viikonloppu, toisaalta saunaoluitakaan en ymmärrä jos koskaan ei voi saunoa ilman olutta. Onneksi oma mies ei ole mikään kännäilijä tai pitkin päivää tissuttelija.

Joka viikonloppu, edes toisena päivänä. Joka toinen viikonloppu molemmat päivät menisi. Mutta sopiva joka toinen viikonloppu ja toisena päivänä :) Talvella voi mennä kuukausikin ettei mies käy viihteellä, kesällä voi mennä useampi viikonloppu peräkkäin. Silloin kun on menoa ja siltä tuntuu :)

Minulle kun ei häiritse yhtään jos joku toinen juo :D. Saa vaikka jopa pv jos halua ja käyttös on hyvää. Eri asiaa jos on super kännissä ja pelottava sitten häiritse, muuten saa mun puolesta juoda niin paljon kun mieli tekee.

Lisäys että olisi se minustakin aika kamala jos mies olisi minulle tehnyt jotain rajoja ja esim. kun olisin tullut työn jälkeen en olisi saanut punaviinia tai muuta jos mieli olisi tehnyt.

Max. kerran viikossa ja silloinkin esim. muutoma lasi viiniä/pari olutta on ok.
Tosin sekin edellyttää että mies käyttäytyy normaalisti eikä juo varsinaisesti humalahakuisesti, leffaa katsellessa tai ruuan kanssa voi rauhassa sen pari lasia viiniä ottaa.
Jos miehelle ei sopisi alkoholi,joisi aina liikaa tai persoona muuttuisi paljon juodessa, ei mikään määrä olisi ok.

Minulle kun ei häiritse yhtään jos joku toinen juo :D. Saa vaikka jopa pv jos halua ja käyttös on hyvää. Eri asiaa jos on super kännissä ja pelottava sitten häiritse, muuten saa mun puolesta juoda niin paljon kun mieli tekee.

Totuushan on se, että ne määrät lisääntyy jotta saa saman tilan aikaiseksi ja kun määrät lisääntyy niin aivot kärsii. Lopputuloksena on ihminen jonka persoona on ihan erilainen. Tämä ei tapahdu yhdessä yössä, mutta ajan saatossa kylläkin. Kurja on kenenkään herätä viiskymppisenä kumppanin vierestä joka oli ennen maailman ihanin persoona ja sitten muuttunut mulkuksi.

Totuushan on se, että ne määrät lisääntyy jotta saa saman tilan aikaiseksi ja kun määrät lisääntyy niin aivot kärsii. Lopputuloksena on ihminen jonka persoona on ihan erilainen. Tämä ei tapahdu yhdessä yössä, mutta ajan saatossa kylläkin. Kurja on kenenkään herätä viiskymppisenä kumppanin vierestä joka oli ennen maailman ihanin persoona ja sitten muuttunut mulkuksi.

Mun mies on ottanut koko elämän ajan silloin kun halua ja on jo 46 ja kättökseltä hyvää. Tuskin se alko niin muuta ihmistä pakko jotain muutakin sitten olal taustalla ;). Mä en ainakaan voi rajoittaa miestä sen suhteen eikä muiden asioiden suhteen, enkä anna jos mua joku rajoittaa.

Mikä ihmeen "tila" pitää saada aikaiseksi? Mun mielestä tuo kommentti kuulostaa siltä kuin kirjoittajalla olisi jonkinlainen ongelma alkoholin suhteen. Ei kyetä ymmärtämään alkoholia minkään muun kuin humaltumisen kautta. Omakohtaisena kokemuksena sanoisin, että ainoastaan tuntemani humalahakuiset kännääjät tai alkoholistit suhtautuvat alkoholiin näin.

Mun puolesta alkoholia voi ottaa vaikka joka ilta, mutta kännejä en suvaitse oikeastaan koskaan.

No joku "joka päivä kännissä" olisi todellakin liikaa.

Ja tietty kännien määrän "sietäminen" riippuu paljon siitäkin, millainen henkilö on humalassa.
Monet on kuitenkin jopa tavallista mukavampia ja rennompia humalassa, että ei sinänsä sellanen "peruskänni" haittaa. Överit on tietty överit, en mitään konttauskuntoista jaksa katsella.

[QUOTE="xxx";30248416]Mikä ihmeen "tila" pitää saada aikaiseksi? Mun mielestä tuo kommentti kuulostaa siltä kuin kirjoittajalla olisi jonkinlainen ongelma alkoholin suhteen. Ei kyetä ymmärtämään alkoholia minkään muun kuin humaltumisen kautta. Omakohtaisena kokemuksena sanoisin, että ainoastaan tuntemani humalahakuiset kännääjät tai alkoholistit suhtautuvat alkoholiin näin.

Mun puolesta alkoholia voi ottaa vaikka joka ilta, mutta kännejä en suvaitse oikeastaan koskaan.[/QUOTE]

Alkoholisteistahan mä puhunkin ja sellaisiksi luokittelen ihmiset joiden on pakko saada joka päivä juomista.

Paljon te naiset itse juotte? Ettekö koskaan ole kännissä? Itse käyn viihteellä 1-2 iltana kuukaudessa suunnilleen, pari kertaa vuodessa menee niin että muisti lähtee osittain. Ei siis niin että loppuyö olisi pimennossa, vaan hetkiä sieltä täältä.

Paljon te naiset itse juotte? Ettekö koskaan ole kännissä? Itse käyn viihteellä 1-2 iltana kuukaudessa suunnilleen, pari kertaa vuodessa menee niin että muisti lähtee osittain. Ei siis niin että loppuyö olisi pimennossa, vaan hetkiä sieltä täältä.
Viinilasillinen joka päivällisellä ruuan kanssa. Muuten saatan ottaa lauantai iltana saunalonkeron. Kännejä en ole juonut ikinä.

Yhteistyössä