Kuukautiset viisi päivää ovulaation jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitsyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitsyy

Vieras
Moikka! Siinäpä otsikossa tosiaan kysymykseni. Voiko olla oikeasti niin, että kuukautiset alkavat vain viisi päivää oviksen jälkeen? Ovulaation ajankohdasta olen melko varma. Laskeskelin itsekseni, että jos olisi nyt tärpännyt, mahdollinen kiinnittymisvuoto olisi ajoittunut juurikin näille päiville, mutta vuoto on veristä (ei siis mitään tuhruttelua, vaan ihan menkkamaista) ja väliin melko runsasta. Siteeseen asti ei juurikaan ole tullut, mutta lähes joka kerta vessassa käydessä, pönttöön lurahtaa enemmänkin tavaraa (yökkis).

Oliko tämä nyt taas tässä? :/

Sun kierto on ihan sekaisin, jos ovulaation ja kuukautisten väli on vain viis päivää. Ei sillä raskaudu. Kiinnittymisvuotoa voi olla kyllä mut ei se käsittääkseni ole mitään kunnon vuotoa.

Miten pitkä sulla yleensä on kierto? Vaihteleeko paljon?

Sun kierto on ihan sekaisin, jos ovulaation ja kuukautisten väli on vain viis päivää. Ei sillä raskaudu. Kiinnittymisvuotoa voi olla kyllä mut ei se käsittääkseni ole mitään kunnon vuotoa.

Miten pitkä sulla yleensä on kierto? Vaihteleeko paljon?

Ihan normaali kierto on, sen kolmisenkymmentä päivää. Siksipä tätä kuukautisten aikaistumista tässä ihmettelenkin.

itsellä alkoi kolmen pv:n tuhruttelu viikko ovulaation jälkeen..vaikka menkkoihin aikaa vielä 11päivää..tänään vuoto sitten muuttunut verisemmäksi:( hyytymiä ei vielä ole tullut, eli ei varmaan vieläkään tärpännyt? kiinnittymisvuodon luulisi olevan vähäistä..testiä varmaan ihan turha tehdä..?

itsellä alkoi kolmen pv:n tuhruttelu viikko ovulaation jälkeen..vaikka menkkoihin aikaa vielä 11päivää..tänään vuoto sitten muuttunut verisemmäksi:( hyytymiä ei vielä ole tullut, eli ei varmaan vieläkään tärpännyt? kiinnittymisvuodon luulisi olevan vähäistä..testiä varmaan ihan turha tehdä..?

Ärsyttävää arvuuttelua.. Minulla nyt ei voi edes tuhruttelusta puhua. Vaikka vuoto on hippasen niukempaa, kuin normaalisti kuukautisten aikaan, on se silti ihan kunnon vuotoa.

ymmärrän..tuhruttelu mulla loppui eilen ja tänään vuotaa jo sen verran et side laitettava..meille vauva olisi enemmän kuin tervetullut..viisi kuukautta yritystä jo,turhauttavaa kun ei millään tunnu onnistuvan..