pari kertaa kokeiltiin velipojan kanssa ja todetttiin että ei ole meidän ydinosaamisaluettaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238937:Kunnollisesta en mee vannomaan, mutta teininä on tullut tehtyä kiljua. Kyllä sillä pään sekaisin sai .
pari kertaa kokeiltiin velipojan kanssa ja todetttiin että ei ole meidän ydinosaamisaluettaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238937:Kunnollisesta en mee vannomaan, mutta teininä on tullut tehtyä kiljua. Kyllä sillä pään sekaisin sai .
Ei ainakaan sahdin jälkeen... pariin päivään.ja erittäin harvoin kilju tai sahtikännin jälkeen on ummetusta
iltaaIltaa :wave:
Ainakaan ei oo kuumetta enää, mutta ihan tukossahan mä oon ja yskää pukkaa |O. Ei saa nukutuks ollenkaan.iltaa
joko voit paremmin?
mulla olis tiedossa yks konsti jolla sitä tukkosuutta vois lievittää :saint:Ainakaan ei oo kuumetta enää, mutta ihan tukossahan mä oon ja yskää pukkaa |O. Ei saa nukutuks ollenkaan.
Jaahs, no mikähän se sellainen konsti olisi?mulla olis tiedossa yks konsti jolla sitä tukkosuutta vois lievittää :saint:
on tepsiny monet kerrat
ujona maalaispoikana en tohi sannoa mutta vakuutan että kyseessä on luomu-konstiJaahs, no mikähän se sellainen konsti olisi?
Sano nyt vaan, kun kerran jo paljastit että jokin konsti on! Ehkä voit sit auttaa mua tässä tukkoisuudessa :attn:ujona maalaispoikana en tohi sannoa mutta vakuutan että kyseessä on luomu-konsti
alkaa punastuttaa, en ilikie sannoaSano nyt vaan, kun kerran jo paljastit että jokin konsti on! Ehkä voit sit auttaa mua tässä tukkoisuudessa :attn:
No vihjase ees.alkaa punastuttaa, en ilikie sannoa
No vihjase ees.
Hmph :kieh:. Mitäs jos mä tukehdun tähän tukkoisuuteen, ja ainut keino pelastua olis jos sä kertoisit!en ilikie
no hommaa joku hoitsu paikalle niin mää voin yyveellä täältä etäältä neuvoa mille pitää alkaaHmph :kieh:. Mitäs jos mä tukehdun tähän tukkoisuuteen, ja ainut keino pelastua olis jos sä kertoisit!
No pistäpä yyveeno hommaa joku hoitsu paikalle niin mää voin yyveellä täältä etäältä neuvoa mille pitää alkaa
10p vihje: yinksu näyttää älynneen
Pitäiskö mun vetää mälliä nenään?no hommaa joku hoitsu paikalle niin mää voin yyveellä täältä etäältä neuvoa mille pitää alkaa
10p vihje: yinksu näyttää älynneen
sulla on jo siellä hoitsu paikalla peitsi tanassa?No pistäpä yyvee
Sinäkö se olit :stick:Onnistuin sit kaatamaan naamakirjan.