Ei muuta kuin kaikki raolleen joJoko siis avaan ulko-oven, että saan lämpimäisiä?
Joo, on sitäkin. Ja teetäki seittämää eri sorttia jos oikein muistanLöytyykö kaakaota?
Joo!Niin ja laitanko pesueen valmiiksi kiraffintervehdysmatkaa varten?
Jos kouluikäsiä tai jos tarhassa käyvät ai niin ja eskarikin niin ei varmaan kannata koska oltais takas epsoossa ihan minuutin pysähyksellä kiraffin luona niin joskus viiden-kuuden aikaan aamustaNiin ja laitanko pesueen valmiiksi kiraffintervehdysmatkaa varten?
Kahvillehan teidän piti jäädä.Jos kouluikäsiä tai jos tarhassa käyvät ai niin ja eskarikin niin ei varmaan kannata koska oltais takas epsoossa ihan minuutin pysähyksellä kiraffin luona niin joskus viiden-kuuden aikaan aamusta
edit. siis jos nyt lähtisin ajamaan mutta kun pitää ensin tupakillakin käyvä
ai niin elikkäs puoltuntia lissää vielä ainakiKahvillehan teidän piti jäädä.
mie olin immuuni sille muista en tiijäMääki olisin täälä Mansessa, mutta ette te uskalla zomboosiriskin takia ottaa mua mukaan rieskakekkereihin.
Totta, no jos poikkeet tätä kautta ja tipautat rieskat postiluukusta, niin minimoidaan kuitenkin riskit. Eihän sitä tiiä jos sit alatkin kantaa zomboosia ja levität sitä silti immuniteetista huolimatta.mie olin immuuni sille muista en tiijä
Ai oot niin lähellä, cool! Koskas on rehvit?Määki olisin täälä Mansessa, mutta ette te uskalla zomboosiriskin takia ottaa mua mukaan rieskakekkereihin.
Mukaan vaan. Me tartutetaan miehelle lunssa jo matkalla.Määki olisin täälä Mansessa, mutta ette te uskalla zomboosiriskin takia ottaa mua mukaan rieskakekkereihin.
Jaa et pitäis Gran Turismo-matsit pitää.Ai oot niin lähellä, cool! Koskas on rehvit?
Älä turhaan eväitäs syö. Mukaan rieskareffeille.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30233209:Iltaa. :wave:
Kävin tossa 7km iltalenkillä töiden jälkeen ja tuli hetkellisesti hyvä fiilis, oli niin ihana ilta että..
Mut sniiiif muuten Nyt mä koitan vedellä tätä mun ruokaani tässä iltapalaksi, mut meinaa vähän tökkiä.
Joo. Voidaan myös lainata naughty bear!!Jaa et pitäis Gran Turismo-matsit pitää.
No hittolainen. tästä kyllä riittäs jollekki muullekkin, mutta ko pakko on syödä.Älä turhaan eväitäs syö. Mukaan rieskareffeille.
Lähden vaeltaan rieskantuoksun suuntaanMukaan vaan. Me tartutetaan miehelle lunssa jo matkalla.
Vastustamattoman kuuloinen tarjous. Kai sit kans Tekkeniä?Joo. Voidaan myös lainata naughty bear!!