Hah!*laittaa ovet takalukkoon ja nielaisee avaimen*
Hah!*laittaa ovet takalukkoon ja nielaisee avaimen*
ja sieltäkö se mies ei sitä ettis....*laittaa ovet takalukkoon ja laittaa avaimen tissien väliin*
ei mulla kyllä avain siellä pysyis. Tippuis samantien paidan alta lattialle.ja sieltäkö se mies ei sitä ettis....
:Oei mulla kyllä avain siellä pysyis. Tippuis samantien paidan alta lattialle.
Ai tulisko siitä niinkuin lusikanpiilotus leikistä? Kuumenee, kuumenee..ja sieltäkö se mies ei sitä ettis....
No mitä . Ei mulla yksinkertaisesti ole tissiväliä. Ei kaikilla oo isot tissit.
mun mielikuvissa sulla on kun sä oot tuplaDNo mitä . Ei mulla yksinkertaisesti ole tissiväliä. Ei kaikilla oo isot tissit.
juu, ja sit kun löytyy on tulikuumaaAi tulisko siitä niinkuin lusikanpiilotus leikistä? Kuumenee, kuumenee..
jaa.. siinähän taitais tämmönen ujo miehenpuolikas polttaa vielä näppinsä.. =)juu, ja sit kun löytyy on tulikuumaa
No "tupla-D" on ihan teidän mielikuvituksen tuotosta :xmas:mun mielikuvissa sulla on kun sä oot tuplaD
No et kyl mun tissiväleissä polttais . Ajattelet vaan että oon mies niin ei mitään hätää. Ja kun ei sun tarvis "tisseihin" koskea, kun keräät avaimen siitä lattialta vaan.jaa.. siinähän taitais tämmönen ujo miehenpuolikas polttaa vielä näppinsä.. =)
no sun vika mitä oot dee dee:stick:No "tupla-D" on ihan teidän mielikuvituksen tuotosta :xmas:
No en mä tissejä miettinyt kun tän nimimerkin otin :ashamed:... vaikka olis kyllä kai pitänyt arvatano sun vika mitä oot dee dee:stick:
ei oo myönetty lupaa vielä!pitäskös sitä mennä jo nukkumaa? vai oliko se ovi jo lukossa ja miut jesusteipillä sidottu tuoliin?
etpä tietystikkään alitajusesti kuitenkin tiesit että tisseistä sut täällä tunnetaan tai ainakin mielikuvitus tisseistä.No en mä tissejä miettinyt kun tän nimimerkin otin :ashamed:... vaikka olis kyllä kai pitänyt arvata
Ovi on lukossa eikä avain oo vielä kulkeutunut ruoansulatuskanavan lävitse . Ja juu, oot teipattu tuoliin. Mut me voidaan juottaa sulle tsihejä!pitäskös sitä mennä jo nukkumaa? vai oliko se ovi jo lukossa ja miut jesusteipillä sidottu tuoliin?
Hahaha, joo loin valheellisen mielikuvan itsestäni alitajuntaisesti . Harmi että oon paljastanut jo totuuden .etpä tietystikkään alitajusesti kuitenkin tiesit että tisseistä sut täällä tunnetaan tai ainakin mielikuvitus tisseistä.
voithan sä käydä lahden toisella puolenHahaha, joo loin valheellisen mielikuvan itsestäni alitajuntaisesti . Harmi että oon paljastanut jo totuuden .
Olis kyllä voinut samantien olla Gee Gee Ramona...
niska mennee kipiäksi tuolissa nukkuessa..Ovi on lukossa eikä avain oo vielä kulkeutunut ruoansulatuskanavan lävitse . Ja juu, oot teipattu tuoliin. Mut me voidaan juottaa sulle tsihejä!
Näääh, en mä tarvii isompiavoithan sä käydä lahden toisella puolen
ollanhan me suomessa.Jaahs, ensin tinksu teippaa miehen tuoliin ja sit menee itse nukkumaan. Reilu meininki!