"haha"
vaan se että tänne synnyin vaan enkä tosiaankaan rupeis mätien johtajien takia henkeäni kaupitteleen.Meissä onkin se ero, että sinä pötkit karkuun jos sulle joku sanoo 'buu'.
vaan se että tänne synnyin vaan enkä tosiaankaan rupeis mätien johtajien takia henkeäni kaupitteleen.Meissä onkin se ero, että sinä pötkit karkuun jos sulle joku sanoo 'buu'.
Mulla oli samanlainen keskustelu yhden venäläisen kanssa, ja orastava ystävyys tyssäsi sen idiootin nauruun tästä asiasta. Kauniisti sanottuna aika alkukantaista väkeä nuo venäläiset.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;30224192:Keskusteltiin yhden pitkäaikaisen venäläisen tuttavan kanssa kesällä tapahtuneesta matkustajakoneen alas ampumisesta. Se keskustelu oli siitä huvittavaa, nauroi. Painukoot v***uun. En halua enää ikinä nähdä koko tyyppiä.
Eiks sodassa ole tarkoitus tappaa eikä tulla tapetuksi?No sinä voit kerätä rojusi ja mennä ja valmiiksi Putlerilaan. Ei tule ikävä. Minä otan lyijyä otsaan ase kädessä.
alat oppimaan jopa uus sana edelliseen verattuna noh kahesta piuhasta tulee monikko kun oikein napsahtaa.Niin. Sinä olet se paskahousu, joka juoksee karkuun missä tahansa tilanteessa, kun alkaa pelottaa.
Tyhmälle on turha selittää pointtia.Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee;30227669:Eiks sodassa ole tarkoitus tappaa eikä tulla tapetuksi?
Pommittamalla Suomea ei voi miehittää.:attn:Venäjä iskee Helsinkiin, Turkuun ja Kotkaan yhtäaikaisella ilmahyökkäyksellä suoraan suomenlahdelta. Kohteena mm. satamat, lentokentät, rataverkko, Fingrid, voimalaitokset, Pasila. Seuraavassa aallossa hävittäjät eliminoi Tampereen ja Jyväskylän strategiset kohteet.
Voimanäytös on ohi kahdessa tunnissa ja suomen infrastruktuuri on palautettu vuoden 1801 tasolle.
Sinä pysyt pelkurina silti.alat oppimaan jopa uus sana edelliseen verattuna noh kahesta piuhasta tulee monikko kun oikein napsahtaa.
Juu, olen huomannutTyhmälle on turha selittää pointtia.
Miehittää? Pommituksen jälkeen Suomen hallitus allekirjoittaa yhden asiakirjan. Suomalaiset jotka eivät pääse Ruotsiin jäävät maatiloilleen ja kohtaavat karjalaisten ja inkeriläisten kohtalon Venäjän kansalaisina.Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee;30227680:Pommittamalla Suomea ei voi miehittää.:attn:
Mitäs jos kansa ei tottele hallitusta?Miehittää? Pommituksen jälkeen Suomen hallitus allekirjoittaa yhden asiakirjan. Suomalaiset jotka eivät pääse Ruotsiin jäävät maatiloilleen ja kohtaavat karjalaisten ja inkeriläisten kohtalon Venäjän kansalaisina.
Oletko sinä sukua tuolle Jonille?BB-taloon.
Pommittaminen toimi Georgiassa 2008.Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee;30227680:Pommittamalla Suomea ei voi miehittää.:attn:
[video=youtube;eyZBnGcAKNk]https://www.youtube.com/watch?v=eyZBnGcAKNk[/video]Maamiinat itärajalle.
Ei käy, viherpunikit kielsivät miinat. Et kai vain ole äänestänyt viherpunikkeja?Maamiinat itärajalle.
Miten olisi sananvapaus? Luulen että keskustelupalstoilla ei paljoa enää sen jälkeen kirjoiteltaisi.Olen samaa mieltä kanssasi. Äkkiseltään ei tule mieleen mitään mikä menisi huonommaksi Venäjän lipun alla.
Venäjän ilmavoimat hyökkää ja laivasto suorittaa maihinnousun suoraan etelästä.Maamiinat itärajalle.