"Milli"
Niin ja viralliseen sotaan en usko. Suomi kokee Ukrainan kohtalon jos on kokeakseen. Mutta sekin tapahtuisi vasta vuosien päästä, ei viikon, kuukauden päästä.
Tästä voisi jo tehdä turvallisuusvirastolle tutkintapyynnön. Venäjän agentit levittää jo propagandaa suomalaisilla keskustelupalstoilla.Minua ei haittaisi ollenkaan, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen. Toki olisi kiva, jos Suomi antautuisi ihan suosiolla, että turhilta kuolonuhrilta vältyttäisiin. EU on uppoava laiva, ja Eurooppa köyhtyy köyhtymistään - tulevaisuus on Venäjässä ja Kiinassa, ja olisi hienoa olla osa Venäjää.
Venäläisillä ainoana valkoisena kansana on enää munaa. Eurooppa täynnä hinttejä ja viherpiipertäjiä. Venäjällä myös ainoana valkoisena kansana järkevä oikeuslaitos, heillä on vielä sentään jotain maalaisjärkeä jäljellä, eikä rikollisia ja raiskareita hyysätä siellä. Venäjällä naisia ja lapsia arvostetaan ja puolustetaan. Venäjällä ei onneksi arvosteta idiotismi-iphone-facebook-kulttuuria, kuten Suomessa valitettavasti nykyään tehdään. Minusta olisi hienoa, jos Suomi liitettäisiin Venäjään.
Olen samaa mieltä kanssasi. Äkkiseltään ei tule mieleen mitään mikä menisi huonommaksi Venäjän lipun alla.Minua ei haittaisi ollenkaan, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen. Toki olisi kiva, jos Suomi antautuisi ihan suosiolla, että turhilta kuolonuhrilta vältyttäisiin. EU on uppoava laiva, ja Eurooppa köyhtyy köyhtymistään - tulevaisuus on Venäjässä ja Kiinassa, ja olisi hienoa olla osa Venäjää.
Venäläisillä ainoana valkoisena kansana on enää munaa. Eurooppa täynnä hinttejä ja viherpiipertäjiä. Venäjällä myös ainoana valkoisena kansana järkevä oikeuslaitos, heillä on vielä sentään jotain maalaisjärkeä jäljellä, eikä rikollisia ja raiskareita hyysätä siellä. Venäjällä naisia ja lapsia arvostetaan ja puolustetaan. Venäjällä ei onneksi arvosteta idiotismi-iphone-facebook-kulttuuria, kuten Suomessa valitettavasti nykyään tehdään. Minusta olisi hienoa, jos Suomi liitettäisiin Venäjään.
Itse menisin ennemmin Ruotsin lipun alle. Mutta EU:n lippukin käy paljon paremmin kuin Venäjän lippu, vaikka sitten NATO:lla ryyditettynä. Mutta en usko että elämä olisi ratkaisevasti erilaista venäläisenäkään.Olen samaa mieltä kanssasi. Äkkiseltään ei tule mieleen mitään mikä menisi huonommaksi Venäjän lipun alla.
Mitenkäs tämän perustelet?Venäjällä myös ainoana valkoisena kansana järkevä oikeuslaitos, heillä on vielä sentään jotain maalaisjärkeä jäljellä, eikä rikollisia ja raiskareita hyysätä siellä. Venäjällä naisia ja lapsia arvostetaan ja puolustetaan.
Menisit ennemmin Ruotsin islamistisen lipun (totta 20 vuoden kuluttua) alle? Minä en menisi.Itse menisin ennemmin Ruotsin lipun alle. Mutta EU:n lippukin käy paljon paremmin kuin Venäjän lippu, vaikka sitten NATO:lla ryyditettynä. Mutta en usko että elämä olisi ratkaisevasti erilaista venäläisenäkään.
Jos niin käy voisin muuttaa vaikka buddhalaiseen maahan.Menisit ennemmin Ruotsin islamistisen lipun (totta 20 vuoden kuluttua) alle? Minä en menisi.
EU on pelkkää viherpunikkia ja Venäjän lipun alla pääsisimme siitä eroon.
Mikset muuta Venäjälle kun pidät maata niin hienona. Suurin osa meistä pitää enemmä Suomesta, ja suuri osa venäläisistäkin. Tuskin muuten tänne sankoin joukoin muuttelisivat.Minua ei haittaisi ollenkaan, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen. Toki olisi kiva, jos Suomi antautuisi ihan suosiolla, että turhilta kuolonuhrilta vältyttäisiin. EU on uppoava laiva, ja Eurooppa köyhtyy köyhtymistään - tulevaisuus on Venäjässä ja Kiinassa, ja olisi hienoa olla osa Venäjää.
Öh, missä luulet minun asuvan?Mikset muuta Venäjälle kun pidät maata niin hienona. Suurin osa meistä pitää enemmä Suomesta, ja suuri osa venäläisistäkin. Tuskin muuten tänne sankoin joukoin muuttelisivat.
En tiedä, mutta ainoastaan empatiakyvytön hullu ajattelee näin:Öh, missä luulet minun asuvan?
Minua ei haittaisi ollenkaan, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen.
Hyökkää ja etenee? Aika hyvin teidät on aivopesty neukkupropagandalla.Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee;30227534:Ensin ryssä hyökkää Imatralle ja Lappeenrantaan. Sieltä ryssä etenee Kouvola->Lahti->Hämeenlinna. Rannikolla ryssä etenee valtatie seiskaa pitkin: Kotka, Porvoo, pk-seutu. Etenkin Lappeenrannan seutuvilla kannattaa päivittää B-suunnitelma.
Se nyt on vaan silleen, että voimatasapaino on ryssälään päin kallellaan (isosti).Hyökkää ja etenee? Aika hyvin teidät on aivopesty neukkupropagandalla.
No sinä voit kerätä rojusi ja mennä ja valmiiksi Putlerilaan. Ei tule ikävä. Minä otan lyijyä otsaan ase kädessä.Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee;30227624:Se nyt on vaan silleen, että voimatasapaino on ryssälään päin kallellaan (isosti).
Venäjä iskee Helsinkiin, Turkuun ja Kotkaan yhtäaikaisella ilmahyökkäyksellä suoraan suomenlahdelta. Kohteena mm. satamat, lentokentät, rataverkko, Fingrid, voimalaitokset, Pasila. Seuraavassa aallossa hävittäjät eliminoi Tampereen ja Jyväskylän strategiset kohteet.Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee;30227534:Ensin ryssä hyökkää Imatralle ja Lappeenrantaan. Sieltä ryssä etenee Kouvola->Lahti->Hämeenlinna. Rannikolla ryssä etenee valtatie seiskaa pitkin: Kotka, Porvoo, pk-seutu. Etenkin Lappeenrannan seutuvilla kannattaa päivittää B-suunnitelma.
muakin kutkuttais duudson klovnin takia ottaa luotia kuuppaani.No sinä voit kerätä rojusi ja mennä ja valmiiksi Putlerilaan. Ei tule ikävä. Minä otan lyijyä otsaan ase kädessä.
Meissä onkin se ero, että sinä pötkit karkuun jos sulle joku sanoo 'buu'.Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;30227639:muakin kutkuttais duudson klovnin takia ottaa luotia kuuppaani.