M
miettivä
Vieras
onko silloin kumpikaan se yh, jos on vuoroviikoin lapset isällään...ja kuka kellee maksaa elarit siinä tapaukses+
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:isä maksaa äidille elarit. lapsilisään tulee yh-korotus 46,60? yhdestä lapsesta..en sitten tiedä kuinka paljon tuo lisä on jos lapsia useampi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:jaa, voisko tasapuoliisuuden nimissä laittaa toisen lapsista toiselle kirjoille, mut käytännössä olisivat yhdessä vuoroviikko systeemillä...voiko tästä olla jtn haitttaa
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja ap:jaa, voisko tasapuoliisuuden nimissä laittaa toisen lapsista toiselle kirjoille, mut käytännössä olisivat yhdessä vuoroviikko systeemillä...voiko tästä olla jtn haitttaa
Ainakin se haitta, että jos haet esim. asumistukea, toista lasta ei katsota sinulla tavallaan olevan lainkaan, eli et saa hänestä Kelan mukaan asumistukea, kun lapsen ei katsota asuvan luonasi.
Alkuperäinen kirjoittaja humbe:se on yh, jonka luona lapset kirjoilla...saa esim lapsilisän ja nuo elarit riippuu tuloista, jos jompi kumpi huomattavast parempi tuloinen, niin se maksaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:jaa, voisko tasapuoliisuuden nimissä laittaa toisen lapsista toiselle kirjoille, mut käytännössä olisivat yhdessä vuoroviikko systeemillä...voiko tästä olla jtn haitttaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:jaa, voisko tasapuoliisuuden nimissä laittaa toisen lapsista toiselle kirjoille, mut käytännössä olisivat yhdessä vuoroviikko systeemillä...voiko tästä olla jtn haitttaa
Ei ole haittaa, mutta ei mitään hyötyäkään eli kirjoille samaan paikkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:jaa, voisko tasapuoliisuuden nimissä laittaa toisen lapsista toiselle kirjoille, mut käytännössä olisivat yhdessä vuoroviikko systeemillä...voiko tästä olla jtn haitttaa
Alkuperäinen kirjoittaja ...:No et todellakaan ole mikään yh, jos lapset vuoroviikoin sinulla ja isällään eikä ole silloin mitään elareita, lapsethan elätetään vuoroviikoin!!
Alkuperäinen kirjoittaja ...:No et todellakaan ole mikään yh, jos lapset vuoroviikoin sinulla ja isällään eikä ole silloin mitään elareita, lapsethan elätetään vuoroviikoin!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:jaa, voisko tasapuoliisuuden nimissä laittaa toisen lapsista toiselle kirjoille, mut käytännössä olisivat yhdessä vuoroviikko systeemillä...voiko tästä olla jtn haitttaa
Ei ole haittaa, mutta ei mitään hyötyäkään eli kirjoille samaan paikkaan.
Vanha ketju, mutta meillä homma menee näin: kumpikin vanhempi huolehtii omalla viikollaan lasten ruoat, hygieniatuotteet sekä vanhemman kanssa tehtävät satunnaiset vapaa-ajanmenot kuten uimahallissa tai elokuvissa käynnin. Lisäksi kumpikin hoitaa tietenkin omaan kotiinsa lasten huonekalut, liinavaatteet ym.Te joila ei ole leatusmaksuja ja lapsilisät menee puoliksi miten maksatte kaikki hankinnat?
Vaatteet, kengät, pyörät, luistimet, sukset, kaupunkiraha, bussirahat, luokkaretket ja mitä kaikkea nyt onkaan.
Että kaikki menisi kuitenkin tasapuolisesti?
Te joila ei ole leatusmaksuja ja lapsilisät menee puoliksi miten maksatte kaikki hankinnat?
Vaatteet, kengät, pyörät, luistimet, sukset, kaupunkiraha, bussirahat, luokkaretket ja mitä kaikkea nyt onkaan.
Että kaikki menisi kuitenkin tasapuolisesti?