mmastelen
Astro ja Data on hävinny ja muutama muukin vanha vakkari on täältä lähteny pois. Miten joku pääsee irti palstasta, mä en ainakaa pääse.
Näin. Täällä on muutama tosi hyvä juttu mikä saa mut täällä käymään. Mutta nyt on niin miinuksella tämä palsta että saakoon haistaa pitkän paskan, tai itse asiassa yksi tyyppi saakoon haistaa pitkän paskan.Tuskinpa mihinkään yhteen kohteeseen ovat poistuneet. Eiköhän useimmilla tule mitta täyteen ihan vaan tätä samaa sonnanpyöritystä.
Irti pääsee, kun vaan jättää sivun avaamatta. Ilman on helppo olla. Itse olin/olen enemmän poissa kuin täällä, en tiedä miksi avasinkaan taas tämän lokakaivon.
Ihan uteliaisuuttani vain, kehenkä hän on kyllästynyt? Liekkö sama kehen useampi muukin on tympiintynyt.Näin. Täällä on muutama tosi hyvä juttu mikä saa mut täällä käymään. Mutta nyt on niin miinuksella tämä palsta että saakoon haistaa pitkän paskan, tai itse asiassa yksi tyyppi saakoon haistaa pitkän paskan.
En usko. Ja sen enempää en tyydytä uteliaisuuttasi.Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30218685:Ihan uteliaisuuttani vain, kehenkä hän on kyllästynyt? Liekkö sama kehen useampi muukin on tympiintynyt.
Tässä olikin juuri sopivasti. Kertoi kaiken sen mitä pitikin.En usko. Ja sen enempää en tyydytä uteliaisuuttasi.
Miten mä en tajua näitä sisäisiä riitoja? Tuleeko niitä niissä pitkissä ketjuissa joita en jaksa vaan lukea?Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30218751:Tässä olikin juuri sopivasti. Kertoi kaiken sen mitä pitikin.
Eihän tässä kukaan ole riidellyt.Miten mä en tajua näitä sisäisiä riitoja? Tuleeko niitä niissä pitkissä ketjuissa joita en jaksa vaan lukea?
Jaa, aattelin vaa jos pitää paskaa haistaa niin tuota olisi edeltänyt erimielisyys.Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30218764:Eihän tässä kukaan ole riidellyt.
Olen seurannut palstaa 2020 loppuvuodesta lähtien.Ennen täällä sai nauraa vedet silmissä ja oli mielenkiintoisia aiheita ja ihmisiä. Nykyisin harvoin edes hymyilyttää. Palsta on tylsä.
Ennen täällä sai nauraa vedet silmissä ja oli mielenkiintoisia aiheita ja ihmisiä. Nykyisin harvoin edes hymyilyttää. Palsta on tylsä.