The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se kolmen minuutin kauhistus oli tämä

image

Mut tätä ei varmaan lasketa ja edellinen on silmän huijausta ja virhe ja mahdottomuus ja ja ja... Auttakaa nyt joku!!! Ei tän näin pitänyt mennä. Itkettää. Ensin hirvee yritys ja pettymys ja just kun saat psyykattua ittes etten enää halua niin.... :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Se kolmen minuutin kauhistus oli tämä

image

Mut tätä ei varmaan lasketa ja edellinen on silmän huijausta ja virhe ja mahdottomuus ja ja ja... Auttakaa nyt joku!!! Ei tän näin pitänyt mennä. Itkettää. Ensin hirvee yritys ja pettymys ja just kun saat psyykattua ittes etten enää halua niin.... :snotty:
:hug:

Kyllä siihen ajatukseen tottuu :)

Onko ollut jotain oireita, muuta kuin pois jääneet menkat :saint:
 
:hug:

Kyllä siihen ajatukseen tottuu :)

Onko ollut jotain oireita, muuta kuin pois jääneet menkat :saint:
Vähän käytöshäiriöitä (pientä itkupotkuraivaria), tissien kipeys, vähän etova olo, väsymys, nippailut mahassa. Mut mää aattelin et ne on menkkaoireita. Tai oooooooikein myöhäinen ovis :D

Mut shit.... Kädet tärisee.. Pelottaa.. Viimeksi meni kesken... Paniikki... Huh, pitää lähteä auton rattiin ja vielä lapset kyydissä. Onneksi ne menee kouluun niin voin huutaa "mitä vittua" maailmalle ihan rauhassa....
 
Vähän käytöshäiriöitä (pientä itkupotkuraivaria), tissien kipeys, vähän etova olo, väsymys, nippailut mahassa. Mut mää aattelin et ne on menkkaoireita. Tai oooooooikein myöhäinen ovis :D

Mut shit.... Kädet tärisee.. Pelottaa.. Viimeksi meni kesken... Paniikki... Huh, pitää lähteä auton rattiin ja vielä lapset kyydissä. Onneksi ne menee kouluun niin voin huutaa "mitä vittua" maailmalle ihan rauhassa....
:hug:
 
No niin nyt on soitettu mieskin tuhannen vitun paniikkiin. Kaikki mahdollinen on nyt pielessä. Mulla on sijaisuus töissä, rahat loppuu, auto on liian pieni, koti on iiiiiiihan liian pieni jo nyt! Mulla on hitto kämppä täynnä mursuja ja marsuja, selkä on ihan paskana ei se kestä. Oooooooooooh shit fuck.... Mä lähen nyt jonnekkin. Koululle ja päiväkotiin ja suohon....
 
Oho. Täällähän on taas tapahtunut aamutuimaan. Laura, valtavan paljon onnea! Ja mä tiedän ton että saat psyykattua ittes että ei nyt/enää ja sitten se nasahtaakin. (Näin kävi mun esikoisen kanssa, just saatu duunipaikka vakinaistettua ja iltakoulu aloitettua ja ymmärretty että niiden lasten aika on sitten joskus kun on varakkaampi tilanne ja ammatit hankittuna - ja sitten ehkäisylaastari petti ja shokki oli valtava. Mulla meni tosi pitkään asian hyväksymisen kanssa, että koulut tauolle jne. Mutta. Vauva. Onhan se aina kuitenkin vauva. :heart: )

Tämä mamma osti eilen lennot Pariisiin. Mä lähden poikasen kanssa valloittamaan patisseriet ja boutiquet joulun alla. Pikkulettu ja hra Lätty jäävät kotiin, tää on ihan mun ja minilettusen oma juttu.

Onhan tää vähän ehkä epäreilua pojalle, siskon eka lentomatka oli New Yorkiin ja poikanen saa tyytyä Pariisiin. Mulla oli vahvana myös Dubai (ja Berliini, aina Berliini), mutta kuuden tunnin lento seitsenkuisen kanssa saattaisi olla haastavahko. Pariisilla puolitettiin lentomatka. Ehtii sitä sit myöhemminkin reissaamaan pidemmälle.

Nyt kahvia. Ja pojan syöttö.

Huomenta!
 
Lettu, poikanen on vielä sen verran pieni ettei ymmärrä tuon taivaallista lyhyemmästä matkasta :D
Ai että oisko mun nyt sit kuitenki pitänyt ottaa ne lennot sinne Dubaihin vai? :D Oishan siel ollu minimissään +30*c ja hulppeat puitteet. Hiekkaa ja sillee. Rantsu. Vähän jotain rakennuksiakin. Kai.

Njoo, mä oon aika innoissani kuvaamaan poikaa Pariisissa mustavalkofiltterillä, sit sais ehkä tehtyä taulunkin joskus ens vuoden puolella.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä