Huomenta turri :kiss:huomenta pörröt :flower:
Huomenta turri :kiss:huomenta pörröt :flower:
Veit sanat suusta :kiss:.huomenta pörröt :flower:
Awww :heart:Tsadilainen on ihku.
No kun tuitui! En kestä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30213719:Awww :heart:
Sun täytyy nyt vaan itse tarttua imuriin.Miksei täällä oo näkyny siivoojaa
En tiedä mitä sä kuvittelet mutta mä näen 2 viivaaHuomenta. Kuulkaas.. Katotteko tuon linkin ja sanokaa ettette te nää sitä mitä minä kuvittelen siinä näkeväni.. :O
image
Kai se vähitellen niin pitää todeta :|Kai se kesä nyt on sitten ohi. Eilen tyhjensin partsilta tekstiilit pois ja kesäkukat onkin jo vaihdettu syyskukkiin.
Ja varsinkin jos toinen on haalea?Tarkoittiko kaks viivaa jotain näin vanha ei enää muista.
Sinusta 3 x äiti ja PK:sta vaari.En mä uskalla kysyä mistään mitään :O se vahveni kunnolla, MUTTA tuo on minuutin sisällä! Siinä luki että positiivinen on luettavissa minuutin sisällä, mutta Nega näkyy kolmessa minuutissa. Kait tää on joku jekku? Onhan?
*juoksee paniikissa ympyrää* :x
Kesä helteissä kärsineet pelakuut vein joku viikko sitten pihalle lähelle roskista sillä ajatuksella, että heitän ne kohta pois. Pirulaiset rupesivat uudestaan kukkimaan.Kai se vähitellen niin pitää todeta :|
Näkyy. Onnea?Huomenta. Kuulkaas.. Katotteko tuon linkin ja sanokaa ettette te nää sitä mitä minä kuvittelen siinä näkeväni.. :O
image