Jaahas sitten
Niin? Ja sataa kaatamalla.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30211274:Joo, kyllä ala-asteikäiset pitävät. Mutta nyt on elokuu.
Niin? Ja sataa kaatamalla.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30211274:Joo, kyllä ala-asteikäiset pitävät. Mutta nyt on elokuu.
Harvoin, silloin kun mittari näyttää yli 20 astetta pakkasta eli jonain talvina ei lainkaan. Kun on ensin pitkät alkkarit, sitten vuoritetut housut ja niiden päällä vielä välikausihousut, niin niillä pärjää hyvin talvellakin.Eikö siellä pidetä talvella toppahousujakaan? :O
Oikeasti? Ihan järkyttävää.
Ulkoillaan? Ai puhutko liikuntatunnista? Kuten sanoin, ulkoliikunnassa on ulkohousut.Mun mielestä aika älytöntä jos vesisateella ulkoillaa farkuissa
Onko sulla aina noin ylimielinen asenne. Ei, kun puhuin välitunneista. Joissain kouluissa ne kestää puoli tuntia. Eikö se ole ulkoilua? Sun lapset ilmeisesti istuu jossain käytävällä vai?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30211296:Ulkoillaan? Ai puhutko liikuntatunnista? Kuten sanoin, ulkoliikunnassa on ulkohousut.
Ai puhuit välitunneista. Joo, ei lapseni kuulemma istuskele sadesäällä kuralätäköissä, että ainakaan toistaiseksi ei ole ollut ongelmaa vaatteiden kanssa.Onko sulla aina noin ylimielinen asenne. Ei, kun puhuin välitunneista. Joissain kouluissa ne kestää puoli tuntia. Eikö se ole ulkoilua? Sun lapset ilmeisesti istuu jossain käytävällä vai?
Toki voi mutta en muista monestikaan nähneeni, että joku raapaisisi kurapuvun tumman puvun päältä poisAikuisetkin voi kulkea töihin sisähousut+ulkohousut yhdistelmällä.
Luultavasti hän tuntee ylemmyyttä, koska asuu sentään kantakaupungissa, hänen lapsensa eivät pukeudu kuin oikein.Kuule Björn, miksi pitää tulla veetuilemaan tällaiseen ketjuun?
Miksi mulla ei muka ole yhtäläistä oikeutta tulla kertomaan, miten meillä toimitaan?Kuule Björn, miksi pitää tulla veetuilemaan tällaiseen ketjuun?
Et ole nähnyt minua, tosin ulkovaatteiden alla on työasu ei tummaa pukua. Vesisateella, kun ajelee pyörällä tai kävelee kaduilla on mukavaa, jos sisätiloihin mennessä on kuivat vaatteet päällä. Niin ja jaloissa kumisaappaat, jotka vaihdetaan sisäkengiksi sisätiloissa. Työlästä kyllä, mutta miellyttävämpää olla kuivissa vaatteissa. Niin ja lapsi raukat ovat saaneet opetella myös samaa järkevää pukeutumista...Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30211328:Toki voi mutta en muista monestikaan nähneeni, että joku raapaisisi kurapuvun tumman puvun päältä pois
luuleks että me maalaiset ollaan niin tolloja että laitetaan lapsille farkkujen päälle ulkohousut hyvällä säälläAlkuperäinen kirjoittaja Björn;30211274:Joo, kyllä ala-asteikäiset pitävät. Mutta nyt on elokuu.
Sain kyllä sellaisen käsityksen, että siellä maalla on arktiset olosuhteet ympäri vuoden, kun joku ei tunnu käsittävän, että minusta nyt ei ole vielä sellainen keli, että ulkohousuja tarvitsisi laittaa. Talvella sitten.luuleks että me maalaiset ollaan niin tolloja että laitetaan lapsille farkkujen päälle ulkohousut hyvällä säällä
mun käsityksen mukaan tässä avauksessa puhutaan koko kouluvuodesta
Sä tässä et käsitä, että joissakin paikoissa on aamuisin jo melko kylmä ja jos sataa vielä vettä niin on vieläkin kylmempää. Mutta tuli jälleen kerran selväksi, että olet ylimielinen besserwisser joka kuvittelee olevansa muita parempi. Ei siis mitään uutta ja niin tyypillistä veetuilua nämä sun kirjoitukset tähän ketjuun. Turha kuvitella saavansa sulta asiallisia vastauksia.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30211403:Sain kyllä sellaisen käsityksen, että siellä maalla on arktiset olosuhteet ympäri vuoden, kun joku ei tunnu käsittävän, että minusta nyt ei ole vielä sellainen keli, että ulkohousuja tarvitsisi laittaa. Talvella sitten.
Mua aina naurattaa tää kehä3 sisäpuolella.Me asutaan sen ns ulkopuolella ja ihan Helsingissä...Kukin tavallaan. Meillä ( kehäkolmosen sisäpuolella) jopa yläasteikäiset käyttävät tarvittaessa ulkohousuja. Kulttuurieroja