Töissä ja kahvia ryystän. Mun kerroksessa ei ole ketään muita paikalla. Onpas yksinäistä.
Eihän tollanen passaa. Voi helmi parka, likaantuu ihan tyysti.: /meillä meni tänä aamuna ajoneuvot niin vähiin että mun oli PAKKO lähteä tolla mun kesäauttolla töihin
sylettää ajjaa sillä vesisatteessa
Voi miten luttania!:heart:
Heipähei.:kiss:Ja hei lipsu! :kiss: missä oot luuhannu?
Kaverisynttäreille kutsutaan naapurin Pekka ja sata lähintä ystävää koulusta.Heipähei.:kiss:
Tuol noi pyöriny missä millonki. Nyt ei tartte lomailla vähään aikaan.
Asiasta kukkaruukkuun; nuorin aloitti ekalla luokalla. Tuollaselle ylisosiaaliselle sauhupallolle riittää työsarkaa hetkoks. Hänen mielestään olis hyvä tuntea kaikki oppilaat. Onhan niitä muutamia satoja tossa koulussa.
Kivasti on alkuun päässy. Ihan himmee posse sillä pörrää ympärillä kokoajan.
Minä koitan perua omaa aikaa, mutta kukaan ei vastaa :wave:Voi vittu, kun kyrsii. Puoli yheksältä kun soitin hammaslääkäriin, niin ei suostunut antamaan aikaa,kun ei ollut kovia kipuja,käski soittaa kymmen jälkeen uudestaan. nyt kun soitin uudestaan, niin puhelut menee vastaajaan. Nyt pittää päivystää milloin mahtaa sieltä soittaa takaisin.
Vastaajaan viesti että et aio maksaa peruuttamattajättämissakkoa kun et saa peruttuaMinä koitan perua omaa aikaa, mutta kukaan ei vastaa :wave:
No hitto!:hug:Voi vittu, kun kyrsii. Puoli yheksältä kun soitin hammaslääkäriin, niin ei suostunut antamaan aikaa,kun ei ollut kovia kipuja,käski soittaa kymmen jälkeen uudestaan. nyt kun soitin uudestaan, niin puhelut menee vastaajaan. Nyt pittää päivystää milloin mahtaa sieltä soittaa takaisin.
sillon kun on soittoaika niin ne nostaa luurin pöydälle ja lähtee kaffeelleMinä koitan perua omaa aikaa, mutta kukaan ei vastaa :wave:
Kaverisynttäreille kutsutaan naapurin Pekka ja sata lähintä ystävää koulusta.