Hui : /Meillä oli riehakas viikonloppu talossa. Naapurin mekkalointi alkoi jo perjantaivastaisena yönä ja toissayönä huipentui ns taponyritykseen. Kävi poliisit ja kaikkea. Nainen yritti vahingoittaa miestä. Tänään ovat olleet ihan hiljaa.
Hui : /Meillä oli riehakas viikonloppu talossa. Naapurin mekkalointi alkoi jo perjantaivastaisena yönä ja toissayönä huipentui ns taponyritykseen. Kävi poliisit ja kaikkea. Nainen yritti vahingoittaa miestä. Tänään ovat olleet ihan hiljaa.
Mäkään en ole katsounut.En o tainnu ikinä kattoo kokonaista jaksoa BB:tä, todella harvoin ees vilkassu. :ashamed:
Mietin et pitäiskö sitä ees toisella korvalla kuunnella, tietäis mistä ihmiset puhuu..
Mie oon joskus vuosia vuosia sitten kanssa katsonut. Nykyään ei kiinnosta pätkääkään enää.Mä seurasin BB:tä v.-07-08. Sen jälkeen ei ole kiinnostanut.
Niin miullakin :kieh:.Taas lataa ja lataa ja lataa sivuja.
Ainakin mulla.
Ei kivaa ollenkaan mutta hyvä kun muuttavatNiin, nämä naapurit juo viikollakin ja älämölöä riittää aika usein aamuyön tunneille. Tähän asti ovat olleet hillitysti eli huutoa, noitumista ja tavaroiden paiskomista lähinnä. Nyt meni kuppi nurin, niin sanoakseni. Ovat onneksi muuttamassa pois.
Samaa mieltä..Toivottaisin hyvää iltaa, muttei huvita, koska tässä illassa ei ole mitään hyvää.
: / :hug:Toivottaisin hyvää iltaa, muttei huvita, koska tässä illassa ei ole mitään hyvää.
:hug:Toivottaisin hyvää iltaa, muttei huvita, koska tässä illassa ei ole mitään hyvää.
: / :hug:
Samaa mieltä..
:hug:Samaa mieltä..
Siihenkö se postikin liittyi?Jep. Kiitos halista silti.
Perkele!
Yhdeksän vuotta sitten päätin, ettei enää koskaan tule asiaa käräjäoikeuteen, mutta taas mennään!
Stressaamattomuus ei kyllä nyt onnistu.
Jep ja :hug: siulle.Sitä on liikkeellä