The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mie ruukasin paljonkin keitellä aamukaffeja ja viedä aamupalaa sänkyyn/tehä valmiiksi. Yleensä niin etten halunnu rotjakkeen nukkuvan koko päivää ja halusin herättää lempeästi ettei tartte alkaa kiukuttelemaan herättämisestä.

Harvoin sai kiukutonta kaveria hereille.
 
Huomenta vaan :wave: sateinen päivä : /

Ikeasta puheen ollen, kerran oon käynny enkä enää siihen paikkaan mene.
 
niin nyt jo?

mää ruukaan näin viikonloppuisin kyhätä lapsille tähteistä jonkinlaisen lounaan ja varsinaisen ruuan elikkäs päivällisen teen vasta 7 aikaan illalla
Juup. meillä syyvään lounas 12-13 välillä myös viikonloppuisin,päivällinen 17-18 aikoihin yleensä,joskus klo 19. Mulle tulee huono olo ja verensokerit menee päin pyllyä jos en syö säänöllisesti.
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Kotona ollaan. Olipa kiva yökyläilyreissu :)

Jotenkin ei yllättä ettei puolikas taaskaan haluais millään mennä päikkäreille.. Isiki kävi just tuomassa mulle auton niin lähen sitten illalla hakemaan sitä saunailtamista ja mennään sitten porukoille yöksi.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tättärää!

Mitäs tänne? Mun piti lähtee veljelle mutta eipä sitä sit tullu mentyy,siellä olis ollut miehiä:D Mutta mitäpä mä niistä olisin kostunut kun ovat kaikki varattuja..ei mikään yllätys. Vettä satanut aamun ja nyt paistaa ainakin hetkellisesti arska.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä