no mä en ole kyllä ikinä nähnyt et ukkostaa ja sataa rakeita samaan aikaan.No sehän on ihan normaalia.
no mä en ole kyllä ikinä nähnyt et ukkostaa ja sataa rakeita samaan aikaan.No sehän on ihan normaalia.
Todellaki, kaikki ilo irti. Mut nyt oikeesti. Heippa ja öitä :wave:Kiitti:kiss:
Pidä hauskaa keekin keikalla,bailaa ankarasti
Mä taas en ole rakeita paljon muuten nähnyt, kuin ukkoskuurojen yhteydessä :xmas: . Mutta tosiaan, ihan normaalia on se.no mä en ole kyllä ikinä nähnyt et ukkostaa ja sataa rakeita samaan aikaan.
Joo, rakkaan lapseni isäntekele..Tyhmä kysymys ehkä, mutta olin täältä sen verran aikaa pois, että kuka on ämpäri? Onko se siis sun exäs?
Toivottavasti nautit luonnon itejärjestämästä ilotulituksestaAi stna nyt jyrisee! kauhee,ihan yhtäkkiä ja hirvee räminä! mitä tällänen nyt ykskaks tuli?!
Miten voi sataa rakeita ja ukkostaa samaan aikaan?
No kerta se on ensimmäinenkin, trombin nähtyäsi haluat kokea sen luonnon voiman uudestaanno mä en ole kyllä ikinä nähnyt et ukkostaa ja sataa rakeita samaan aikaan.
Miks vain siellä?Olispa täälläkin ukkonen...
Koska mä olen täällä. Ja haluan ukkosen. Mitä mä teen jollain ukkosella jossain sadan kilsan päässä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30205951:Miks vain siellä?
Haluut siis omia ukkoset itellesKoska mä olen täällä. Ja haluan ukkosen. Mitä mä teen jollain ukkosella jossain sadan kilsan päässä.
No tottakai. Kukaan muu, kuin minä ei saa ikinä nähdä ukkosia.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30205958:Haluut siis omia ukkoset itelles
Vittu mä avasin pasiradion ny
Avaa säkin pasiradioNo tottakai. Kukaan muu, kuin minä ei saa ikinä nähdä ukkosia.
Mikä se on :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30205969:Avaa säkin pasiradio
Jos tuolla edes mainitaan Cheek niin suljen sillä sekunnilla.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30205978:
Ei varmasti mainitaJos tuolla edes mainitaan Cheek niin suljen sillä sekunnilla.
Suljin jo silti, kun siellä vaan puhutaan .Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30205988:Ei varmasti mainita
Syvimmät osanottoni.Huomenta! Enpäs tiennyt joutuvani keekkiä kattomaan
Eihän sitä salassa olisi tarvinnut kuitenkaan pitää vaikka ei heti lapsille näyttäisikään.Kyllä muakin potuttais jos ämpäri siirtäis lapsivapaita jonkun muikkelin takia. Mutta arvosan enemmän sitä että sun eksä sentään yritti pitää sen salassa ei oo heti raahannut lapsia tapaamaan niinko ämpäri teki.
Mutta tsih ja nyt en enää jaksa ajatella koko ämpäriä.
Kuka muu mukaOnks siellä Keekki vai kuka?