Voinkohan olla raskaana vaikka kuukautiset alkoi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetys

Vieras
juu eli tilanne on se että kuukautiset alkoi, tosin 3pv myöhässä. Yleensä on tosi kovat kivut mut nyt ei mitään. Ennen vuodon alkua sain r-testiin haamun, testasin kun menkat oli päivän myöhässä. Oviksen jälkeen ollu kyl ihan kunnon oireet ja luulinkin olevani raskaana, mutta nyt sit en ole varma ollenkaan... Hajut kuvottaa, rinnoista vuotaa vaaleaa maitomaista nestettä, päätä särkee samoin alaselkäkipuja on, nivussärkyä, finnejä tulee selkään missä niitä ei ole koskaan ollut, hiukset ja iho rasvoittuu jne... Voinkohan olla kuitenkin raskaana?

En usko, todennäköisempää ettet ole kuin että olisit. Voi olla myös alkuraskauden keskenmeno, niitä tilastojen mukaan sattuu joka naiselle tietämättäänkin useampi elämän aikana, on arvioitu että todella suuri osa hedelmöittyneistä munasoluista tuhoutuu ja raskaus päättyykin ennen kuin alkoikaan. Olisin sinuna nyt vaan rennosti ja odottelisin seuraavaa kiertoa.

Veikkaanpa kemiallista...Siihen ku lisätään vielä mielikuvitusta niin saadaan just tollanen soppa.. :hug:

Toki, onhan kaikki mahollista, eipä tuo eka kerta olis et menkat tulee vaikka raskaana on, mut suurempi tod.näk. on tuolla kemiallisella raskaudella..

Kaikki on mahdollista...siskoni oli neljännellä kuulla ennen kuin sai selville, että on raskaana, kun kuukautiset tulivat normaalisti kokoajan ja oli muutes kolmas raskaus :)...eli kokemusta oli aikaisemmista oloista.

tuo neste rinnoista tulee ihan puristamatta, liiveistä huomannut että tulee ja lämpimän suihkun jälkeen myös. Testin teen kyllä jos oireet jatkuu. Itsekään en usko olevani raskaana mutta keho väittää muuta... =(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikki on mahdollista...siskoni oli neljännellä kuulla ennen kuin sai selville, että on raskaana, kun kuukautiset tulivat normaalisti kokoajan ja oli muutes kolmas raskaus :)...eli kokemusta oli aikaisemmista oloista.

Näin mäkin väitin silloin kun en saanut sanottua ihmisille että olen raskaana,kerroin vasta rv 25 "yllätysraskaudesta".

Menkat ei voi olla täysin normaalit jos on raskaana.

Näin mäkin väitin silloin kun en saanut sanottua ihmisille että olen raskaana,kerroin vasta rv 25 "yllätysraskaudesta".

Heh, kyllä ne vaan voi olla ihan normaalit.:D

Voi voi,toki;)

Alkuperäinen kirjoittaja ajatelle järellä:

Voi voi,toki;)

Ei kannata puhua asioista mistä ei mitään tiedä. :whistle: :D

joskus alkuraskaudessakin voi tulla yksittäisiä verenvuotoja (runsaitakin) eikä raskaus silti mene kesken. Usein tietysti menee silloin kesken, mutta toisinaan veri ei tule varsinaisesti limakalvoilta vaan esimerkiksi kohdunsuun verisuonista. Todennäköistähän on että sinulle on tullut alkuraskauden keskenmeno, mutta sinuna silti tekisin testin viikon päästä ja katsoisin millainen viiva tulee jos tulee ollenkaan. Mutta on siis vielä pieni todennäköisyys että olisitkin raskaana.

no, "menkat" loppui kun seinään. Normisti vuotaa 5pv, nyt 2pv. Ota sit selvää. Ja oireet jatkuu... No odottelen ensi viikkoon ja sit testaan uudelleen. Ja ei, koskaan ennen rinnoista ei ole mitään tullut, edes puristaessa...

Olen 14 vuotias ja kyllä olen harrastanut suojaamatonta seksiä...tyhmä teko tiedän tämän mut mullaki alkoi ihan tavallisesti kuukautiset mutta olen alkanut syömään enemmän ja rintoja on alkanut aristamaan...pitäisikö minun hankkia varmuuden vuoksi raskaustesti?

Olen 14 vuotias ja kyllä olen harrastanut suojaamatonta seksiä...tyhmä teko tiedän tämän mut mullaki alkoi ihan tavallisesti kuukautiset mutta olen alkanut syömään enemmän ja rintoja on alkanut aristamaan...pitäisikö minun hankkia varmuuden vuoksi raskaustesti?

Oot vaan siinä iässä, että kasvat ja rinnatkin kehittyy vielä. Voithan sen testin varulta ostaa jos tuntuu siltä, testinkin pitäisi näyttää jotain jos kerta "oireitakin" on. Kuulostaa silti todella epätodennäköiseltä että olisit raskaana :)