mää taas en viitti internjetin asettamien tilarajotusten takia viitti niitä alkaa luettelemaanMulle ei tuu mieleen mitään erityistä kommenttia mikä sytyttäis heti, mutta paljon enemmän keksin kyllä noita mistä hyvästä vois antaa vaikka kuonoon
mää taas en viitti internjetin asettamien tilarajotusten takia viitti niitä alkaa luettelemaanMulle ei tuu mieleen mitään erityistä kommenttia mikä sytyttäis heti, mutta paljon enemmän keksin kyllä noita mistä hyvästä vois antaa vaikka kuonoon
Niinpä.Oikeesti, en toivo että sateet jatkuvat loppuviikkoon. Ikävä juttu kalliin keikkalipun ostaneille seisoa kaatosateessa.
Kerro edes muutamamää taas en viitti internjetin asettamien tilarajotusten takia viitti niitä alkaa luettelemaan
empä kerro, joku pian ilkiö pian käyttää niitä mua vastaanKerro edes muutama
Sadesään sattuessa jorataan sateessa.Niinpä.
Mutta ovat tainneet luvata samanlaista keliä tai ainakin sadekuuroja koko loppuviikoksi.
Samahan se on joidenkin festareiden yms kanssa.
Selitys hyväksyttyempä kerro, joku pian ilkiö pian käyttää niitä mua vastaan
Voi olla ettei se kyllä pahemmin paikallaolijoita haittaisiSadesään sattuessa jorataan sateessa.
kuka on niin ihteensä suuttunu että alkaa jorailemaan jonku keekin sävelin?Voi olla ettei se kyllä pahemmin paikallaolijoita haittaisi
Ei kyllä naurata.Erilaiset äidit...sääliksi käy tuota nuorta naista, voi raukkaa.
Jos mä oisin jäänyt synnyttyksen jälkeen tuollai yksin vauvan kanssa, niin oltais molemmat vainaita. Miehen mukaan vasta neljän viikon jälkeen uskalsi jättää mut yksin vauvan kanssa ja onneksi oli kotona viisi ekaa viikkoa. Tuli hirveen paha mieli tuosta ohjelmasta. Kauheesti voimia tuolle nuorelle äidille.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30200207:Ei kyllä naurata.
:stick:kuka on niin ihteensä suuttunu että alkaa jorailemaan jonku keekin sävelin?
Selittää ne hiihtäjätkin.sirahvi, eläpä tartu mun opintotukiprovoon
sen piti vain lämmittää isomman puolen harmajia
aika ajoin, aika ajoinSelättää ne hiihtäjätkin.
Ei vielä .HY yinksulle
onks kaikki muukki jo yöpuulla eli meenkö määki määkimään
laitin joku aika sitten soimaan Olavi Virran 15 parasta mutta mitä seuraavaksi?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30200276:Ei vielä .
Pieni yömyssy kenties.laitin joku aika sitten soimaan Olavi Virran 15 parasta mutta mitä seuraavaksi?
=)HY yinksulle
onks kaikki muukki jo yöpuulla eli meenkö määki määkimään
Jos otettais hublivaa pikkurilli pystyssäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30200290:Pieni yömyssy kenties.
Miun tekisi mieli jostain ihmeen syystä tummaa olutta.
*tarjoaa portviinitilkkaa*Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30200290:Pieni yömyssy kenties.
Miun tekisi mieli jostain ihmeen syystä tummaa olutta.
Sopiiko siun tyyliinJos otettais hublivaa pikkurilli pystyssä